به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۴۳۲۰۱

هواداران لندنی و لیورپولی به ورزشگاه‌ می‌روند

هواداران لندنی و لیورپولی به ورزشگاه‌ می‌روند
گروه ورزشی: دولت انگلیس به تیم‌های لندنی و لیورپول فعلا اجازه حضور حداکثر ۲ هزار هوادار را در بازی‌های خانگی‌شان داد.به گزارش ایسنا، دولت انگلیس از تغییر وضعیت چندین ورزشگاه در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا و حضور تماشاگران فوتبال در آن خبر داد.براساس آخرین اخبار اعلام شده شهر منچستر در منطقه بسیار خطرناک باقی مانده است (سطح ۳) ، بنابراین هواداران تیم‌های این منطقه (منچستر سیتی، منچستر یونایتد، استون ویلا، نیوکاسل، لیدز ، لستر و ولورهمپتون) نمی‌توانند در مسابقات خود از حضور تماشاگر برخوردار باشند.
شهرهای مرسی ساید به منطقه‌ای با ریسک بالا (سطح ۲) منتقل شده است. این بدان معناست که لیورپول و اورتون می‌توانند حداکثر ۲ هزار هوادار را در سکوها به شرط رعایت کلیه اقدامات امنیتی پذیرش کنند . در مورد تیم های لندنی نیز همین مورد اعمال خواهد شد و تیم‌های لندنی می‌توانند از حضور حداکثر دو هزار هوادار برخوردار شوند. گفته شده است در ماه آینده دوباره وضعیت کرونا بررسی می‌شود و تصمیم‌های جدیدی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گرفته خواهد شد و این قانون برای بازی‌های پیش رو تا یک ماه آینده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها