به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۴۳۵۹۱

امکان واکسیناسیون مردم مکزیک از ماه آینده

امکان واکسیناسیون مردم مکزیک از ماه آینده
گروه جامعه: وزیر امور خارجه مکزیک در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده، این کشور ممکن است واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ را در دی ماه آغاز کند.مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده، این کشور ممکن است واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ را در ماه دسامبر (دی ماه) آغاز کند.به گفته وی، واکسیناسیون برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا در شرایطی عملیاتی می‌شود که نهادهای نظارتی اثربخشی داروها را تأیید کنند.
مکزیک با شرکت‌هایی که در توسعه واکسن نسبتا موفق عمل کرده‌اند در ارتباط است؛ از جمله این شرکت‌ها می‌توان به فایزر، آسترازنکا و کانسینو اشاره کرد. وزیر امور خارجه مکزیک ادامه داد: واکسن کرونای شرکت آمریکایی فایزر انتظار می‌رود در ۱۰ دسامبر (۱۱ روز دیگر) توسط مقامات بهداشتی ایالات متحده تأیید شود.مارسلو ابرارد افزود: اگر مقام‌های نظارتی اثربخشی واکسن این شرکت را تأیید و تصویب کنند، همانطور که امیدواریم در ایالات متحده یا اروپا روند واکسیناسیون آغاز شود، مکزیک نیز روند (واکسیناسیون) خود را در ماه دسامبر (دی) آغاز خواهد کرد.
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها