به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۲۴۳۶۵

استعفای نمایندگان خوزستان پابرجاست

گروه سياسي: عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درخصوص آخرین وضعیت استعفای نمایندگان این استان پس از جلسه با رئیس مجلس گفت: استعفای نمایندگان استان به هیات رئیسه ارائه داده شده و این استعفا همچنان پابرجاست اما هیات رئیسه به دلیل تعطیلی مجلس این استعفا را به صورت رسمی تحویل نگرفته، بنابراین نمایندگان استان منتظر نتایج اجرایی جلسه امروز با ریاست مجلس خواهند ماند.
استعفای نمایندگان خوزستان پابرجاست
اسماعیل جلیلی درباره جلسه امروز بعد از ظهر مجمع نمایندگان خوزستان با ریاست مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی ریاست جمهوری گفت: متاسفانه علی رغم وعده قبلی آقای نوبخت به عنوان نماینده دولت در این جلسه حضور پیدا نکردند. در جریان انتقادات نمایندگان خوزستان قرار نگرفت.

جلیلی با بیان این که در جلسه ای که امروز بعد از ظهر با آقای لاریجانی برگزار شد نمایندگان استان دغدغه‌هاي خود را درخصوص لایحه بودجه 93 و مشکلات استان خوزستان با ایشان مطرح کردند. وی اعتراض نمایندگان خوزستان در این جلسه را کاهش شدید اعتبارات عمرانی استان بیان کرد و گفت: نمایندگان معتقدند اکثر پروژه‌هاي بزرگ استان مثل بیمارستان ها، راه، آب و پروژه‌هاي بزرگ کشاورزی در صورت این کاهش اعتبار با مشکل جدی مواجه خواهند شد و احتمالا چند سال به تعویق خواهند افتاد. نماینده مسجد سلیمان لالی و هفتگل افزود: بنابراین در صورت عدم تامین هزینه مراحل پایانی این پروژه‌ها در سال آتی روند خدمتگذاری به مردم مظلوم استان خوزستان با چالشی جدی مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس تاکید کرد: انتظار نمایندگان استان از دولت محترم این بوده و هست که از محل اصلاح منابع تملک دارایی‌ها در لایحه بودجه این کسری شدید منابع عمرانی جبران شود. وی درخصوص پاسخ رئیس مجلس به اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: در جلسه مقرر شده است تا با دقت بیشتری لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفته و موارد که در بخش‌هاي تملک دارایی‌ها امکان مساعدت وجود دارد برای حل مشکلات انباشته شده استان خوزستان حداکثر همکاری صورت بگیرد.

جلیلی ادامه داد: آقای لاریجانی در این جلسه قول حداکثر همکاری را با مجمع استان خوزستان به نمایندگان داد. عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درخصوص آخرین وضعیت استعفای نمایندگان این استان پس از این جلسه گفت: استعفای نمایندگان استان به هیات رئیسه ارائه داده شده و این استعفا همچنان پابرجاست است اما هیات رئیسه به دلیل تعطیلی مجلس این استعفا را به صورت رسمی تحویل نگرفته است. بنابراین نمایندگان استان همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر استعفا اصرار دارند و منتظر نتایج اجرایی جلسه امروز با ریاست مجلس خواهند ماند.

جلیلی در پایان تاکید کرد که نمایندگان استان علی رغم کم توجهی نماینده دولت به این موضوع همچنان امیدوارند تا مشکل پیش آمده با توجه منطقی مجلس و دولت به مشکلات شدید مردم مظلوم خوزستان به نحو آبرومندانه ای بر طرف شود.

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۵
لیاقت این نمایندگان فقط احمدی نژاد است!!! (186358)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۷
چه بهترقحط الرجال که نیست یک رسایی ،زاکانی وکوچکزاده دیگری در خوزستان نیست تهران پایتخت اینه نماینده هاش وای به حال شهرستانها. (186359)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۷
بهتر
احمدی نژاد کل شخصیتشونو زیر سوال میبرد هیچی نمیگفتن حالا دم از مردم میزنن
ریزگرد تو همین 4 ماه بوجود اومده؟قبلاً آلودگی هوا نبود؟قبلاً خوزستان محروم نبود؟
کاش مردم خوزستان گول این حرکت تبلیغاتی رو نخورن
انتخابات 2 سال دیگه در راهه (186360)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۹
بابا فیلمشونه برای سهم خواهی و یک تبلیغاتی هم براشون میشه . . . (186361)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۳۰
ضمن حمایت و تشکر از حرکت شجاعانه نمایندگان محترم مردم خوزستان ، به این عزیزان یاداوری میکنم که مسآله رودخانه کارون و جلوگیری از همه طرحهای غیر کارشناسی انتقال اب از سرچشمه های ان ،خصوصآ توقف دایمی پروژه مخرب(بهشت اباد) خواسته اصلی مردم خوزستان است. (186364)
ایرانمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۳۰
نمایندگان خوزستان ازابتدا بادولت تدبیروامیدملت ایران همراه نبودند ومردم خوزستان بایدآگاه باشند (186365)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۵۲
هر چند کار خوب همیشه خوبه ولی نمی تونم باور کنم که این چند ساله که خوزستان رو به انحطاط بیشتر بود زبان در کام کشیدین و حالا که دولت مورد علاقه تون کشور رو شخم زد و رفت به یاد خوزستان افتادین (186369)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۱:۴۰
با سلام.نمایندگان عزیز ایکاش قبلا هم اینچنین مقتدر عمل میکردید.حالا چرا استعفا؟اقلا با متانت بمانید و حق خوزستان را با مسالمت بگیرید. (186376)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۲:۲۴
راستی آیا امکان دارد که ما هم از ملت بودن استعفابدهیم که هم دیگر مجبور به انتخاب نماینده نشویم و هم نمایندگان محترم در منگام انجام وظیفه برای ما ناز نکنند . مگر تصویب لایحه بودجه یکی از مهم ترین و حساس ترین وظایف نمایندگان نیست .براستی که هردم ازین باغ بری میرسد . . . (186381)
آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۷:۱۹
بزرگترین عامل اتحاد و همدلی این کشور خوزستان و ذخایرش می باشد عین مادری تمام بچه هایش را با کمال صداقت و بدون تبعیض و با کمال درایت اداره می کنه از نمایندگان مجلس خواهشمند این استان خوزستان(مادر استانها) را ناراضی نکنند واقعا نان و نمکشان در سفره هر ایرانی مزین سفرهایمان می باشد در دورترین نقطه کشور باز به لطف این استان در کمال آسایش هستیم. بس همه ما خوزستانی هستیم و باید ابتدا خوزستان و بعد سایر (186390)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۷:۵۲
اگه استعفا بدین و انشاءلله پذیرفته بشه بزرگترین خدمتی است که دولت روحانی به مردم خوزستان کرده است. ما که میدونیم طبل تو خالی هستین و بزودی میگین با دولت توافق شد و استعفاها رو پس گرفتیم. (186392)