به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۲۴۳۸۴۴

تاکید اون بهبود وضع اقتصادی كشورش

تاکید اون بهبود وضع اقتصادی كشورش
گروه بین الملل: رهبر کره شمالی در جریان ریاست بر یکی از نشست‌های دفتر سیاسی حزب حاکم "کارگران" بر لزوم انجام مسئولانه سیاست‌های اقتصادی تاکید کرد.
 این نشست در جریان سال بسیار دشواری برای کره شمالی برگزار شد چرا که پاندمی کرونا فشار مضاعفی را بر اقتصاد این کشور وارد کرده است؛ اقتصادی که در حال حاضر نیز به خاطر تحریم‌های بین‌المللی در بحبوحه توقف برنامه اتمی‌اش به شدت آسیب دیده است.
 دفتر سیاسی حزب حاکم "کارگران" از ارگان‌هایی که توصیه‌های اقتصادی را ارائه می‌کنند به خاطر ناکامی در ارئه توصیه‌های علمی برای مسائل اقتصادی در آستانه کنگره سال آتی به شدت انتقاد کرده است.این خبرگزاری در گزارش خود گفت: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بر لزوم انجام سیاست‌های اقتصادی حزب حاکم بر مبنای یک اصل علمی و نمایش حداکثر تعهد و مسئولیت‌پذیری تاکید کرد.کیم جونگ اون در اوت سال جاری میلادی گفته بود که حزب حاکم در ژانویه ۲۰۲۱ کنگره‌ای تشکیل می‌دهد تا درخصوص یک برنامه پنج ساله جدید تصمیم‌گیری کند.     
کره شمالی در اکتبر سال جاری میلادی با هدف دستیابی به اهدافش در بخش‌های مختلف پیش از کنگره سال آتی، کمپین ۸۰ روزه‌ای را آغاز کرد.

 
برچسب ها: کره شمالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها