به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۴۳۹۶۲

دردسر جدید برای سید والیبال ایران!

دردسر جدید برای سید والیبال ایران!
گروه ورزشی: حرف از دردسر تازه برای سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال است. آن هم دو هفته بعداز حضور در تیم پیاچنزای ایتالیا. او که بعداز تجربه بازی در پلاس لیگا ترجیح میداد این فصل هم در لیگ های اروپایی بازی کند، اما شیوع کرونا  همه برنامه هایش را بهم ریخت.هرچند پیشنهاداتی هم داشت اما ترجیح داد روزهای کرونایی را در ایران باشد و به همین دلیل  با سایپا قرارداد بست و 6 هفته ای هم برای آن بازی کرد.بهترین مدافع روی تور دنیا اما با پیشنهاد پیاچنزای ایتالیا رفتن را به ماندن ترجیح داد. هر چند به قول خودش سایپا همه تعهدات مالی اش را عمل کرده بود و حتی می دانست مصطفی کارخانه  ناراحت می شود اما فکر می کرد این بهترین راه برای حفظ آمادگی اش تا المپیک است.بازی کنار ستاره های والیبال دنیا تا آماده ،آماده در آخرین المپیک بهترین بازیها را در تیم ملی انجام دهد.سرعتی زن ملی پوش با باشگاه صحبت کرد ، با اینکه رضایت نامه نداشت اما ITC  را از فدراسیون گرفت و رفت.او بعداز تست کرونا یک هفته هم قرنطینه شد و بعد با شماره 21 تمرین کرد و حتی سه روز پیش هم در اولین بازی ، یک ست به زمین رفت و 7 امتیاز هم گرفت.حالا اما حرف از این است که نداشتن رضایت نامه و صدور ITC بدون رضایت نامه باشگاه برای او و حتی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون دردسرساز می شود. حتی تا حد محرومیت.آن هم سال قبل از المپیک . 

ناراحتی کارخانه  
 ازطرفی مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا که همیشه سید را مثل پسرش می داند ، انگار این بار بدجوری از او دلخور است . او که قبلا در مقابل سوال خبرنگاران تنها به گفتن :« این مساله را به باشپاه سپردم .» اکتفا می کرد به حدی ناراحت است که درمصاحبه اش هم گفته :« من از سید ناراحتم. موسوی بدون هماهنگی ما و بدون رضایت باشگاه تیم را ترک کرده که این کار درستی نیست.» اما مدیر باشگاه هیچ وقت موضع گیری در این باره نکرده است.
 
سکوت سید
سید محمد موسوی لژیونر ایران در لیگ سریA ایتالیا البته فعلا در این باره سکوت کرده است. او احتمالا ترجیح می دهد درباره این موضوع حرفی نزند. هر چند میزان در گزارش آورده ظاهرا باشگاه به دلیل چک مخدوش سید برای پولی که برگرداندن پولی که به او داده شده ، شاکی است. اما او حرفی نمی زند.مدیر  برنامه های سرعتی زن ملی پوش هم خودش را بی خبر از این قضیه می داند. او می گوید:« من در جریان نیستم، چرا که خود سید با ساپیا صحبت کرده است. اما می دانم حتما رضایتی در کار بوده که سید ITC گرفته و به پیاچنزا رفته است.»

تقوی :توافق بین باشگاه و فدراسیون صورت گرفته است
میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال  البته طور دیگری حرفهای مدیر برنامه سید محمد موسوی را درباره رضایت باشگاه سایپا تایید می کند. او می گوید:«توافقی بین باشگاه سایپا و سید صوت گرفته و بعد فدراسیون ITC را صادر کرده است. مطمئن باشید فدراسیون   همین طوری به کسی ITC نمی دهد.» او قضیه محرومیت را هم قبول ندارد:« به نظرم این قضیه بزرگ نمایی شده است. سوئتفاهم ساده ای است. اینکه بگوییم داورزنی محروم می شود و والیبال به المپیک توکیو نمی رود ،درست نیست. تنها یک جور بزرگ نمایی است وبس.»
تقوی البته احتمال حل و فصل اختلاف سید محمد موسوی و باشگاه سایپا را در کمیته انضباطی می دهد:«ظاهرا دو طرف بابت اختلافی که پیدا کرده اند از هم به کمیته انضباطی شکایت کرده اند که اگر در این مدت به توافق نرسند ، کمیته انضباطی بعداز تعطیلات کرونایی برای حل و فصل موضوع  با بررسی مستندات دو طرف ، درباره این قضه تصمیم می گیرد.»
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: محمد موسوی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها