به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۲۴۴۰۵۰

یک تجربه متفاوت فیلم دیدن در دوران کرونا

یک تجربه متفاوت فیلم دیدن در دوران کرونا
گروه فرهنگی: با شیوع ویروس کرونا و استقبال از ایده‌هایی همچون سینما – ماشین و تماشای فیلم بر روی رودخانه، حالا علاقه‌مندان به سینما در اندونزی به تماشای فیلم در چادرهای کوچک و زیر نور ستاره‌ها روی آورده‌اند.به گزارش ایسنا، این روزها علاقه‌مندان به سینما در «باندونگ» شهری در اندونزی به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در تپه‌ای مشرف به شهر چادرهای کوچکی در مقابل صفحه بزرگ نمایش برپا می‌کنند.این تماشاخانه که حالا با نام «سینما زیر نور ستاره‌ها» شناخته می‌شود از دو ماه پیش با هدف سرگرم کردن مردم درکنار رعایت فاصله اجتماعی آغاز به کار کرده است.در این چادرهای کوچک علاوه بر  پتو و تنقلات، ژل‌های ضدعفونی‌کننده نیز قرار داده شده است.در این سینما، تماشاگران در ورودی چادرها و  مقابل میزهای کوچکی که شمع و خوراکی بر روی آن قرار داده شده می‌نشینند.در هر چادر حداکثر ۳ نفر اجازه دارند در کنار یکدیگر بنشینند. در این سینما ۲۸ چادر با فاصله ۱.۵ الی ۲ متری از یکدیگر قرار داده شده است.با ثبت آمار ۵۳۰هزار مبتلا و ۱۶هزار مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، بالاترین آمار مرگ و ابتلا به ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا را به اندونزی تعلق دارد.
پیش از این نیز طرفداران سینما در پاریس، تماشای فیلم بر روی قایق‌هایی که با رعایت فاصله اجتماعی روی رودخانه «سن» قرار داده شده بودند را تجربه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها