به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۲۴۴۰۹۰

سایپا مقابل سپاهان از شکست گریخت

سایپا مقابل سپاهان از شکست گریخت
گروه ورزشی: دیدار دو تیم سپاهان و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و سایپا در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در استادیوم نقش جهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.در دقیقه ۲ شوت محسن مسلمان، هافبک سایپا در درون محوطه جریمه با واکنش نیازمند به کرنر رفت. در ادامه روی این ضربه کرنر موقعیت خطرناکی برای شاگردان ابراهیم صادقی شکل گرفت که منجر به گل نشد.در دقیقه ۵ سانتر نورافکن در محوطه جریمه را محمد صادق بارانی دفع کرد.
در دقیقه ۶ پاس در عمق علی محمدی به شهباززاده رسید و این مهاجم از زاویه بسته دروازه اکبر منادی را باز کرد و تیمش را با یک گل جلو انداخت.در دقیقه ۱۷ تو سر توپ حسینی در محوطه جریمه و شوت او با واکنش اکبرمنادی به کرنر رفت. در ادامه شوت امید نورافکن در ریباند را دروازبان سایپا مهار کرد.در دقیقه ۳۱ شوت مهدی زاده با واکنش زیبای اکبرمنادی به کرنر رفت.در در دقیقه ۳۲ شوت محمد حسینی در دستان اکبرمنادی دروازبان سایپا جای گرفت.
این دیدار در نیمه اول با تک گل شهباززاده به سود سپاهان به پایان رسید.در دقیقه ۸۳ سانتر محسن مسلمان روی ضربه کرنر را مجید علیاری یار تعویضی سایپایی‌ها وارد دروازه سپاهان کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.تلاش دو تیم در ادامه بی نتیجه ماند تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان برسد.سپاهانی‌ها با این نتیجه اولین تساوی فصل خود را تجربه کردند و ۷ امتیازی شدند. در مقابل شاگردان ابراهیم صادقی ۶ امتیازی شدند و به سومین تساوی فصل خود رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها