به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۴۴۱۴۰

تخم‌مرغ بالاتر از ۲۹هزار تومان تخلف است

تخم‌مرغ بالاتر از ۲۹هزار تومان تخلف است
گروه اقتصادی: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: عرضه تخم مرغ بالاتر از شانه‌ای ۲۹ هزار تومان تخلف است.
حشمت اله عسگری اظهار داشت: در حال حاضر افرادی به امر صادرات تخم مرغ مبادرت می‌کنند که خیلی در تنظیم بازار استان تهران مسئولیت پذیر نیستند.
وی با بیان اینکه اگر تخم مرغ به واحدهای صنفی عرضه نشوند با توزیع این کالا در میادین خیلی نمی‌توان قیمت آن را کنترل کرد گفت: اداره کل دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام نظارت عالیه بر نحوه عرضه تخم مرغ در مرغداری‌ها داشته باشند. شبکه توزیع خرده فروشی نیازمند بازنگری سهمیه تخم مرغ است و صدر صد نهاده مراغ داری‌های استان تهران تأمین شده و دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد و صادرات تخم مرغ در استان تهران مشروط به تنظیم بازار این کالا در تهران است و اولویت تأمین نیاز مردم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه ظرف یک هفته تخم مرغ با قیمت مصوب در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی در استان تهران اعلام خواهد شد عنوان داشت: حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ که دو کیلوگرم است تا سقف ۲۹ هزار تومان که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود تعیین شد.
 برخی واحدهای صنفی در توزیع مرغ همراهی نمی‌کنند به نظر می‌رسد در این بخش باید نظارت‌ها جدی تر باشد آمار صحیحی از پراکنش فروشندگان مرغ و ماهی در تهران وجود ندارد و برای رصد بازار نیازمند ایجاد سامانه‌ای منسجم هستیم.
برچسب ها: تخم مرغ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها