به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۴۴۳۶۳

با کمک هوش مصنوعی گوگل شاعر شوید

با کمک هوش مصنوعی گوگل شاعر شوید
گروه علمی: بیشتر مردم دوست دارند شعر بگویند، اما مهارت‌های لازم اینکار را ندارند، گوگل قابلیت جدیدی را فراهم کرده که به راحتی و به کمک آن می‌توان شاعر شد.ابزار Verse by Verse گوگل می‌تواند به کاربر کمک کند تا زیبا‌ترین شعر را بگوید. آخرین آزمایش این شرکت در زمینه شعر مبتنی بر هوش مصنوعی پیشنهاد‌هایی را به سبک مشهورترین اشعار آمریکایی ارائه می‌دهد.
 
نحوه عملکرد قابلیت جدید گوگل
کاربران برای الهام گرفتن می‌توانند حداکثر سه شاعر را انتخاب کنند، هنگامی که انتخاب خود را انجام دادند و ساختاری را برای شعر خود انتخاب کردند، این ابزار از آن‌ها می‌خواهد که اولین بیت شعر خود را بسازند و بعد هوش مصنوعی گزینه‌های بیشتری را پیشنهاد می‌کند.قابلیت Verse by Verse اجباری برای انتخاب شعر ندارد و کاربر می‌تواند آن‌ها را رد یا تغییر دهد، یا آن‌ها را همانطور که هست بپذیرد. این ابزار قرار است الهام بخش کاربر باشد، نه اینکه یک شعر کامل از طرف شخص بگوید.مهندسان گوگل برای ساخت این ابزار مجموعه بزرگی از شعر‌های کلاسیک را به سیستم بارگذاری کردند. آن‌ها از کار‌های هر شاعر برای تنظیم دقیق مدل‌های هوش مصنوعی استفاده کردند تا سبک شعر گفتن‌های مختلف را ارتقا دهند. آن‌ها همچنین می‌خواستند هوش مصنوعی پیشنهاد‌های مربوطه را ارائه دهد، یعنی بهترین پیشنهاد را برای تکمیل بیت قبلی بدهد.ابزار Verse by Verse کار را کاملاً مطابق با سبک شاعران کلاسیک انجام می‌دهد تا به کاربران کمک کند بیت‌های خود را شکل دهند، حتی اگر برخی از پیشنهاد‌های آن کاملاً جواب ندهد.
برچسب ها: هوش مصنوعی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها