به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۴۴۴۱۶

مسی شرط نیمار برای تمدید قرارداد

مسی شرط نیمار برای تمدید قرارداد
گروه ورزشی: مهاجم پاری‌سن ژرمن برای تمدید قراردادش خواهان ستاره بارسلونا است.به گزارش ایسنا، قرارداد نیمار با پاری‌سن ژرمن تا سال ۲۰۲۲ است. هیات مدیره می‌خواهد این زمان بیش‌تر شود. با این حال مهاجم برزیلی برای ادامه همکاری شرط گذاشته است. او یک خواسته بزرگ از باشگاهش دارد. تیم فرانسوی با نزدیکان نیمار صحبت کرده است و مشخص شده بازیکن برزیلی آماده تمدید قرارداد است اما زمانی این اتفاق رخ خواهد داد که تیم تقویت شود چه از لحاظ سرمربی و چه بازیکن.  به نظر می‌رسد بازیکن مورد نظر ستاره پاری‌ سن ژرمن، لیونل مسی است. نیمار پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اظهار کرد: "در سال پیش رو باید در کنار هم بازی کنیم. مهاجم برزیلی می‌خواهد ببیند برنامه PSG برای آینده چیست و سپس پاسخ روشنی در رابطه با تمدید قراردادش بدهد. نزدیکان این بازیکن گفتند: "عجله‌ای نداریم. هنوز ۱۸ ماه از قراردادش باقی مانده است." 
از طرفی ناصر الخلیفی، مالک باشگاه فرانسوی درباره احتمال امضای قرارداد با مسی سکوت کرد. باید منتظر ماند تا فهمید آیا امکان حضور ستاره آرژانتینی در پاری‌سن ژرمن وجود دارد یا نه. قرارداد کاپیتان بارسلونا تابستان آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن از ژانویه ۲۰۲۱، یعنی یک ماه دیگر می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها