به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۴۴۴۵۲

همسرکشی مرد ۴۰ساله با ۱۲ ضربه چاقو

همسرکشی مرد ۴۰ساله با ۱۲ ضربه چاقو
گروه حوادث: مرد 40 ساله ای در مشهد به اتهام قتل بی رحمانه همسر 35 ساله اش در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که شواهد موجود از دخالت برادرش نیز در این جنایت وحشتناک حکایت دارد.حدود ساعت 9 صبح روز گذشته صدای زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و ماموران انتظامی از وجود جسدی حلق آویز در یک دامداری خبر دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در صحنه حادثه، تحقیقات و بررسی های ویژه قضایی در این باره آغاز و مشخص شد که مرد 62 ساله به دلیل برخی تالمات و ناراحتی های روحی دست به خودکشی زده است.با صدور دستورات از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد؛ جسد این مرد که از نرده های «گاش» آویزان بود، برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد منتقل شد و بررسی های تخصصی در این باره ادامه یافت. مالک دامداری به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: من هم هر شب در کنار پیرمرد نگهبان می خوابیدم اما دیشب به خاطر انجام برخی از کارهایم در دامداری نبودم و مرد نگهبان تنها بود. صبح وقتی به دامداری بازگشتم ناگهان با پیکر حلق آویز او روبه رو شدم و بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دادم.  این در حالی بود که مرد نگهبان حدود ساعت 5 بامداد با یکی از نزدیکانش تماس گرفته بود!

براساس این گزارش، در حالی که تحقیقات قاضی احمدی نژاد درباره چگونگی خودکشی مرد نگهبان تا ظهر روز گذشته ادامه داشت ناگهان خبر هولناک دیگری قاضی ویژه قتل عمد مشهد را به خیابان شهید چراغچی 9 کشاند جایی که ماموران انتظامی از وقوع جنایتی وحشتناک در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه خبر داده بودند. با حضور قاضی احمدی نژاد در محل مشخص شد که زنی 35 ساله که جسد خون آلود وی زیر چند پتو قرار داشت با وارد آمدن بیش از 12 ضربه چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده است و عامل یا عاملان جنایت نیز از محل گریخته اند. تحقیقات میدانی مقام قضایی در محل جنایت بیانگر آن بود که زن مذکور (مقتول) شب گذشته تا بامداد با همسرش مشاجره و درگیری داشته اند به طوری که همسایگان نیز با صدا و فریادهای بلند زن که قصد داشت به هر طریقی منزلش را ترک کند به بیرون از خانه هایشان آمده اند تا بین آن ها میانجیگری کنند.این درگیری حتی به حضور گشت انتظامی نیز در محل کشیده شده است اما همسر و برادر شوهر آن زن که در منزل اجاره ای حضور داشتند مدعی شده اند که موضوع یک مشکل خانوادگی است و خودشان آن را حل خواهند کرد. به گزارش خراسان، طبق اظهارات همسایگان، صدای درگیری و فریادهای زن همسایه تا حدود ساعت 5 بامداد نیز شنیده می شد اما بعد از آن دیگر هیچ کس صدایی از طبقه دوم ساختمان نشنیده است. ادامه تحقیقات میدانی قاضی با تجربه ویژه قتل عمد در محل وقوع جنایت بیانگر آن بود که فرزند هشت ساله مقتول شب گذشته در منزل مادربزرگش بوده و تنها فرزند سه ساله آن ها در منزل حضور داشته است.

این درحالی بود که برخی از بستگان زن 35 ساله (مقتول) قرار بود به منزل وی بیایند اما شوهر این زن به بهانه ای تلاش کرده بود تا از حضور مهمانان در منزل جلوگیری کند. به گزارش خراسان، بررسی ها و کنکاش های دقیق مقام قضایی نشان می داد که شب وقوع حادثه، برادر شوهر زن 35 ساله نیز در منزل آن ها حضور داشته و صبح به همراه شوهر آن زن متواری شده است. تحقیقات بیشتر درباره علت و انگیزه این جنایت وحشتناک با صدور دستورات محرمانه ای از سوی مقام قضایی درحالی ادامه دارد که بستگان مقتول پس از حضور در منزل اجاره ای جسد خون آلود او را زیر چند پتو پیدا کردند و موضوع را به پلیس گزارش دادند.
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها