به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۴۴۴۵۸

قهرمانی آسیا، افتخاری برای فوتبال ایران است

قهرمانی آسیا، افتخاری برای فوتبال ایران است
گروه ورزشی: در روزهای که تیم‌های منطقه شرق آسیا در حال انجام بازی‌های خود برای رسیدن به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند، پرسپولیس به عنوان نماینده منطقه غرب در میان مشکلات فراوان سعی می‌کند خودش را برای مهمترین بازی فصل آماده کند.یکی از چهره‌های کلیدی نیمکت پرسپولیس در چند فصل گذشته، کریم باقری است که بعد از برانکو حالا در کنار یحیی گل‌محمدی خود را برای دومین فینال آسیایی طی دو سال اخیر آماده می‌کند. در همین رابطه، خبرگزاری رویترز با هافبک سابق تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای این تیم گفت‌وگو کرده است.باقری در مورد نتایج قهرمان شدن پرسپولیس در آسیا گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قطعا نتایج بسیار مثبتی برای ما به ارمغان خواهد آورد. این قهرمانی از نظر مالی به ما کمک می‌کند و اگر از منظر بزرگتر به آن نگاه کنیم، می‌تواند استعدادهای جوان را ترغیب به روی آوردن به فوتبال کند تا تلاش خود را برای حرفه‌ای شدن ادامه دهند. این مساله آنها را تشویق می‌کند تا به تلاش خود برای دستیابی به موفقیتی که آرزوی آن را دارند،
ادامه دهند.مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: با عملی شدن این اتفاق، فوتبال در سراسر ایران، هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی شکوفا خواهد شد و به ما این امکان را می‌دهد که یکسری بازیکن آموزش دیده داشته باشیم که می‌توانند آینده تیم‌ملی را بسازند. ما باید روحیه خود را بالا نگه داریم، کاملا تمرکزمان را حفظ کنیم و برای کسب پیروزی انگیزه لازم را داشته باشیم. ما در بازی‌های داخلی ایران هم با رقبای سرسختی مصاف می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در آن بازی‌ها هم نتیجه مثبتی کسب کنیم که این باعث می‌شود تا روحیه تیم پیش از سفر به قطر تقویت شود.باقری در مورد تغییرات انجام شده در پرسپولیس هم گفت: پس از چند تغییری که فصل گذشته داشتیم از جمله اضافه شدن سرمربی و بازیکنان جدید، در بازی‌های داخلی و آسیایی کار سختی داشتیم. به همین خاطر رسیدن به فینال پس از آن چالش‌های دشوار، برای‌مان معنا و مفهوم زیادی دارد. با تمام این اوصاف، کسب جام در هر تورنمنتی شیرین است. اگر ما با جام قهرمانی در چمدان‌های خود به ایران بازگردیم، این افتخار نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای کل خانواده فوتبال ایران خواهد بود.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها