به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۲۴۴۶۰۷

بنا نداریم اقدامی علیه آمریکا انجام دهیم

بنا نداریم اقدامی علیه آمریکا انجام دهیم
گروه سیاسی: سفیر ایران در عراق با اشاره به مشورت فرمانده نیروی قدس سپاه با گروه‌های حامی ایران در عراق گفت: اگر ترامپ تهدید نکند، حکومت ایران «بنایی بر این ندارد که اقداماتی علیه آمریکا انجام دهد».ایرج مسجدی در گفت‌وگو با العالم تاکید کرد: ترامپ نباید کسی را تهدید کند و اقدامات تحریک‌آمیز انجام دهد.
وی همچنین با تایید سفرسردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، به عراق گفت که این سفر با «هماهنگی مسئولین عراقی» انجام شده و موضوع آن «تقویت روابط امنیتی» ایران و عراق و «پیگیری بعضی از پرونده‌های اقتصادی» بوده است.  مسجدی  با تاکید بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه گفت: «این که چه وضعیتی به وجود بیاید و چه اتفاقی بیفتد، آمریکایی ها بروند یا نروند و چگونه بروند، این بستگی به دولت‌های منطقه دارد.» مسجدی گفت که نیروهای حامی ایران همچنین از اینکه توسط آمریکا «شناسایی» یا «تهدید» می‌شود، «نگران» هستند.
او  گفت: «اگر آمریکایی ها خطایی ترتیب دهند و علیه ما اقدامی کنند، ما قطعا پاسخ قاطع خواهیم داد».


 
برچسب ها: عراق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها