به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۴۴۹۰۹

احتمال دارد ناقل کرونا به شهر خودرو بوده باشیم

احتمال دارد ناقل کرونا به شهر خودرو بوده باشیم
گروه ورزشی: گلر ذوب آهن نسبت به شرایط تیمش و لغو نشدن بازی با شهر خودرو معترض است و به خطرات احتمالی برگزاری این بازی اشاره می‌کند.به گزارش  ایلنا، روز گذشته با وجود اینکه حدود ۲۰ نفر از ذوبی‌ها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار این تیم نبودند برخلاف تصورات، سازمان لیگ زیر بار لغو بازی نرفت و گاندوها مجبور شدند در شرایط نامناسبی به یک جنگ نابرابر با شهر خودرو بروند. شهاب گردان، کاپیتان و گلر با تجربه ذوب آهن هم عقیده دارد این بازی نباید برگزار می‌شد.شهاب گردان در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازی در شرایطی انجام شد که همه می‌دانند ما چه حال و روزی داشتیم و وضعیت تیم ما مشخص بود و نیازی به توصیف بیشتر ندارد ولی با این حال برخلاف انتظارها بازی خیلی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم و جوان‌های تیم عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند. فرصت‌های زیادی مقابل حریف ایجاد کردیم که در استفاده از آنها بدشانس و کم دقت بودیم و از طرفی برخلاف جریان بازی گل خوردیم و متاسفانه مزد بازی خوبمان را نگرفتیم. 
وی در مورد بازی ذوب آهن تنها با ۱۵ بازیکن گفت: نگویید با ۱۵ بازیکن و تعداد زیادی از نفراتی که مقابل شهر خودرو همراه ما بودند از امید و جوانان آمدند و خیلی‌هایشان را من نمی‌شناختم و برای اولین بار بود که می‌دیدم. مسئولان باشگاه ما اول فصل یک اشتباهی کردند و آمدند لیست تیم را تا جایی که قانون اجازه داده بود از نفرات امید و جوانان و نوجوانان پر کردند و حالا جوری شده که اگر ۲۵ نفر از بازیکنان ما هم نباشند بازی باید برگزار شود. 
گلر ذوب آهن در ادامه توضیح داد: من نمی‌دانم این قانون ۱۵+۱ از کجا آمده است. تا سال گذشته که قانون ۲۵ درصد وجود داشت. حس می‌کنم مسئولان سازمان لیگ می‌خواهند به هر شکل ممکن بازی‌ها برگزار شود و لیگ جلو برود ولی توجهی به خطراتش ندارند. الان چند بازیکن تیم ما واقعا حالشان وخیم است و شرایط بدی دارند و ممکن است خدای نکرده این مشکل برای سایرین هم پیش بیاید.

گردان با اشاره به سیر صعودی کرونایی‌های ذوب آهن گفت: شما نگاه کنید ما در سه روز گذشته ۳ بار تست دادیم و هر بار چند نفر به تعداد کرونایی‌های ما اضافه شدند دلیلش این است که فردی که مثلا امروز تستش مثبت بوده روز گذشته کنار سایرین تمرین کرده و برای همین چند نفر دیگر را مبتلا کرده است و احتمالا از بین کسانی که روز گذشته بازی کردند هم چند نفر مبتلا باشند و در این صورت ویروس را به بازیکنان شهر خودرو انتقال داده‌اند و به همین ترتیب ویروس بین بازیکنان و تیم‌ها انتقال پیدا می‌کند. وی افزود: من حس می‌کنم این بازی به خاطر بازی با پرسپولیس برگزار شد چون اگر بازی امروز را لغو می‌کردند باید بازی با پرسپولیس را هم لغو می‌کردند و نمی‌توانستند بگویند چند روز بعد از بازی لغو شده قبلی بیایید بازی کنید چون همان نفرات که به خاطر نبودشان بازی لغو شد همچنان در قرنطینه هستند. این را نمی‌گویم که بخواهم علیه پرسپولیس جو ایجاد کنم. این مسائل شایعاتی است که مطرح شده و رفتارها جوری است که به این شایعات دامن می‌زند. من به عنوان کسی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد این تیم را دوست دارم و در بازی فینال لیگ قهرمانان هم نماینده فوتبال ایران هستند و همه باید هر کمکی می‌توانیم به آنها داشته باشیم. انتقاد من به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ است.گلر ذوب آهن در مورد اتفاقاتی که در هر ۵ بازی گذشته برای این تیم افتاده اظهار داشت: واقعا برایم عجیب است که چرا این اتفاقات برای ذوب آهن می‌افتد. یا مسائل داوری علیه ما است یا می‌آیند می‌گویند در این شرایط باید بازی کنید و نمی‌دانم واقعا مشکلشان با ذوب اهن چیست. این را وصل کنید به اتفاقات هفته‌های پایانی سال قبل که کاری کردند تیمی که مدعی سهمیه بود داشت سقوط می‌کرد. من چند سال است که در فوتبال ایران حضور دارم ولی اتفاقاتی که این چند هفته برای ذوب آهن افتاد را نه دیده‌ام و نه حتی شنیده‌ام. 
برچسب ها: شهاب گردان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها