به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۴۴۹۶۰

تصمیم مهم وریا ؛ دربی یا جراحی!

تصمیم مهم وریا ؛ دربی یا جراحی!
گروه ورزشی:  وریا غفوری از ابتدای پاییز دردسر‌های زیادی به خاطر مصدومیت متحمل شده و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه دارد.مصدومیت در بازی با الاهلی عربستان باعث شد لیگ قهرمانان آسیا برای کاپیتان استقلال تمام شود و حالا هم شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت نسبتاً طولانی او بر سر زبان‌ها افتاده است. شایعاتی که به احتمال زیاد پاسخ بخش زیادی از آن‌ها تا عصر روز سه‌شنبه مشخص می‌شود و به تبع آن تکلیف کاپیتان آبی‌ها و کادر فنی استقلال از باب بهره بردن از وریا در ترکیب اصلی هم روشن خواهد شد.

معاینه مهم وریا غفوری
این‌طور که مسئولان استقلال می‌گویند، قرار است روز سه‌شنبه غفوری دوباره معاینه شود و پزشکان متخصص نظر نهایی خود را پیرامون وضعیت و شدت مصدومیت او اعلام کنند. اگر استراحت و تمرینات ویژه مؤثر واقع شده باشد، دیگر نیازی به عمل جراحی نخواهد بود و کاپیتان با تداوم فیزیوتراپی و تزریق چند آمپول ویژه می‌تواند حداقل برای یکی دو ماه دیگر بدون مشکل ادامه دهد، ولی اگر در معاینه مشخص شود که اوضاع حاد است، آنگاه چاره‌ای غیر از جراحی باقی نمی‌ماند.

جراحی باز یا لیزر وریا غفوری؟
برخی پزشکان معتقدند اگر بحث جراحی برای غفوری مطرح شود، باید روی دو گزینه متمرکز شد؛ جراحی باز و جراحی با اشعه لیزر. اگر بتوان از لیزر استفاده کرد، دوران نقاهت یک‌سوم خواهد شد، ولی اگر چاره کار فقط در جراحی باز خلاصه شود، احتمال دارد غفوری حداقل حدود ۴۵ روز از شرایط مسابقه دور شود.

دربی یا...
همه این شرایط در حالی ایجاد شده که دربی پایتخت در دی‌ماه برگزار می‌شود و اگر وریا غفوری مجبور به جراحی شود (تأکید می‌کنیم هنوز قضیه قطعی نشده و شاید کار اصلاً بدون جراحی جمع شود) آن وقت بعید نیست کاپیتان آبی‌ها جدال برابر پرسپولیس را از دست بدهد.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: وريا غفوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها