کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتظار قهرمانی از محرم نویددکیا اشتباه است

17 آذر 1399 ساعت 16:59


گروه ورزشی: بازیکن اسبق تیم سپاهان، معتقد است کسانی که از محرم انتظار قهرمانی در سال اول حضور او را دارند سخت در اشتباه هستند، اما باید به اسطوره تیم خود زمان بدهند تا سرمایه‌گذاری باشگاه سپاهان در کادر فنی نتیجه بدهد.احمد جمشیدیان  در خصوص دیدار سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: سپاهان در بازی‌های انجام شده این فصل به غیر از گل‌گهر، در فاز حمله و نیمه حریف فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. خط حمله این تیم خوب است و با تاکتیک‌های مختلف سعی بر گلزنی دارند و تنوع بازی شان خوب است.وی ادامه داد: در بازی روز گذشته نیز سپاهان موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف ایجاد کرد، اما در ضد حملات دقت کافی را نداشتند. مشکل اصلی سپاهان در بازی‌های گذشته ضعف در ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها است. در صورتی که سال گذشته کمترین گل خورده از طریق ارسال را در لیگ داشت؛ اما اکنون بیشترین گل خورده این تیم از ارسال بوده است که آمار خوبی نیست و باید بر روی این موضوع کار کنند.بازیکن اسبق تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که علت این موضوع به دلیل ضعف خط دفاعی یا دفاع تیمی است؟ گفت: قطعا تیمی که خوب دفاع می‌کند از حمله این کار را شروع می‌کند و نمی‌توانیم بگوییم مدافعان مقصر هستند؛ اما تغییرات ترکیب سپاهان نشان می‌دهد محرم هنوز زوج خط دفاعی خود را پیدا نکرده است.وی افزود: منطقه خط دفاعی مهم‌ترین منطقه برای محرم است و اگر بتواند در اینجا ثبات به دست بیاورد، نتیجه‌گیری نیز به دست می‌آید. سال گذشته ولسیانی و پورقاز قوی‌ترین زوج خط دفاعی نیم فصل اول بودند، اما بعد از مصدومیت این دو بازیکن همچنان کیفیت و شرایط آرمانی گذشته خود را کسب نکرده‌اند.
 

جمشیدیان تصریح کرد: معتقد هستم سال گذشته خط هافبک تیم نیز خصوصیات دفاعی داشتند و به خط دفاعی کمک می‌کردند، اما اکنون با تغییرات در این منطقه خصوصیات آن‌ها تهاجمی شده است و این موضوع باعث می‌شود تا فشار بیشتری به دفاع بیاید. در مجموع کیفیت فوتبالی سپاهان قابل قبول است و باید صبر داشته‌ باشیم.وی در واکنش به اینکه چرا سپاهان در بازی روز گذشته با زمین نامطلوب باز هم اصرار به بازی بر روی زمین و پاس‌های پیاپی داشت، عنوان کرد: باید اجازه دهیم که کادر فنی تصمیم بگیرد. زمانی که شرایط بازی از حالت عادی خارج می‌شود، طبیعی است که بازی فیزیکی می‌شود و همه می‌گویند باید بازی فیزیکی انجام داد که سپاهان هم ابزار آن را با بازیکنانی همچون استنلی‌کی روش و مدافعان سرزن خود دارد و با نظر شما موافق هستم، اما باید ببینیم کادر فنی به چه چیزی فکر می‌کند چراکه آن‌ها هر روز با تیم تمرین می‌کنند و شاید بازیکنی مثل کی‌روش همچنان آمادگی کامل را ندارد.وی ادامه داد: زمانی که تیمی مانند نفت مسجد سلیمان در زمین خود بازی می‌کند و در منطقه یک سوم زمین خود درگیرانه بازی می‌کند راهی جز بازی فیزیکی نداریم و باید به جای سجاد شهباززاده یا در کنار او از بازیکنی مانند کی‌روش استفاده کرد، اما سپاهان اصرار داشت تا فوتبال بازی کند و موقعیت هم ایجاد کرد.

جمشیدیان درباره اینکه شهباززاده نیز امسال به شرایط آرمانی خود رسیده و گلزنی می‌کند، اظهار کرد: پست تخصصی سجاد مهاجم نوک و جایی که امسال در آن پست بازی می‌کند،است. من با او در استقلال بازی کرده‌ام و او در این منطقه خطرناک است و هرچه به منطقه دروازه نزدیک‌تر شود برای حریف خطرناک تر خواهد بود. دوران قلعه‌نویی سجاد در پست هافبک یا گوشه‌های زمین بازی می‌کرد و نمی‌توانست بازی خود را به نمایش بگذارد اما امسال ۳ گل زده است و آمار خوبی داشته است.وی درباره آینده سپاهان و اینکه برخی از هواداران سپاهان اعتراضات خود را شروع کرده‌اند، گفت: باید به این تیم زمان داد. اینکه برخی فکر می‌کنند محرم برای قهرمان کردن تیم آمده است سخت در اشتباه هستند. سیاست‌گذاری تیم را باشگاه انجام می‌دهد و باید هواداران به تصمیمات باشگاه احترام بگذارند.بازیکن سابق سپاهان اضافه کرد: سپاهان یک شبه نمی‌تواند قهرمان شود و طی برنامه‌ریزی چند ساله می‌تواند جایگاه مناسب خود را به دست بیاورد. کسانی که از محرم در سال اول حضور خود قهرمانی می‌خواهند اشتباه می‌کنند. این اتفاق ممکن است رقم بخورد و همه ما از جمله من دوست داریم این اتفاق رخ دهد.جمشیدیان در واکنش به اینکه هواداران سپاهان معتقد هستند سال‌های زیادی است که به مربیان زمان می‌دهند تا نتیجه مطلوب کسب کنند و سپاهان را مجددا به قهرمانی برسانند، اما این اتفاق رقم نمی خورد، گفت: لیگ که شروع می‌شود حداقل ۷ تیم برای سهمیه و ۵ تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند. همان سال‌هایی که سپاهان قهرمان می‌شد، تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور هزینه‌های سنگینی برای تیم‌های خود می‌کردند اما سپاهان قهرمان می‌شد.وی ادامه داد: ممکن است برای قهرمانی ۵ سال بجنگی تا بالاخره این اتفاق رقم بخورد. مس کرمان ۱۰ سال است که برای بازگشت به لیگ‌برتر تلاش می‌کند، اما هنوز نتوانسته و مجددا با هزینه‌های زیاد به این مسیر ادامه می‌دهد تا به هدف خود دست پیدا کند. باشگاه سپاهان قرار نیست اگر امسال قهرمان لیگ ‌برتر فوتبال نشد، منحل شود و مجددا برای این هدف تلاش خواهد کرد. الان این باشگاه بر روی کادرفنی خود سرمایه‌گذاری کرده است و محرم مربی آینده این لیگ است. سکوهای سپاهان باید به او کمک کنند و از اسطوره این باشگاه که شاید مانند او دیگر نیاید حمایت کنند. اگر از فردی مانند محرم حمایت نکنند پس از چه کسی حمایت کنند؟


کد مطلب: 244995

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/244995/انتظار-قهرمانی-محرم-نویددکیا-اشتباه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir