به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۴۵۳۰۲

کمک‌ به ایران مشمول مجازات نمی‌شود

کمک‌ به ایران مشمول مجازات نمی‌شود
گروه سیاسی: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد فرآیند نقل و انتقالات بانکی با هدف ارسال کمک‌ بشردوستانه به ایران مشمول تحریم‌های آمریکا نمی‌شود.
 در بیانیه اخیر این وزارتخانه که سازوکار تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران را توضیح می‌دهد، آمده است: بانک‌های خارجی که در تامین هزینه‌های تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مانند ماده ضدعفونی‌کننده دست، ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) یا وسایل حفاظت فردی به ایران کمک کنند، مشمول جریمه نخواهند شد.
مقام‌های آمریکایی در واکنش به درخواست اتحادیه اروپا مبنی‌بر نرمش و مدارا در قبال ایران می‌گویند: «ایالات متحده استثناهای گسترده‌ای در نظر گرفته است که اجازه تجارت و صادرات اقلام بشردوستانه را می‌دهد.»به علاوه در این بیانیه تصریح شده است که این نقل و انتقالات بانکی با ایران استثناهای دیگری را نیز شامل می‌شود، از جمله پوشش هزینه‌های کارکنان سازمان‌های بین‌المللی که برای انجام ماموریت به ایران اعزام شده‌اند.
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها