به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۴۵۴۴۷

تور استانبول از کدام شهرستان­ها پرواز دارد؟

گروه گردشگری: یکی از شهرهای خارجی که طرفدار زیادی در ایران دارد، استانبول است. استانبول بزرگ­ترین شهر در جهان است که هم در قاره­ی آسیا و هم در قاره­ی اروپا قرارگرفته است. این شهر در هر فصلی از سال زیبایی‌های خاص خود را دارد.
استانبول مکان­های تاریخی دیدنی زیادی برای افرادی که به تاریخ علاقه دارند دارد. همچنین از جاذبه­های تفریحی و رفاهی بسیاری برخوردار است. آب و هوای استانبول نیز بسیار دلپذیر است. در طول سال، افراد زیادی از ایران به دلایل مختلف (تجارت، گردش، خرید و...) به استانبول سفر می‌­کنند. برخی از افراد تصور می‌­کنند که برای سفر به استانبول حتما باید به تهران بروند اما نیازی به این کار نیست؛ زیرا امروزه در کشورمان از طریق شهرهای دیگر هم می­توان به استانبول سفر کرد. در ادامه‌ی این مطلب، تمام شهرهایی را که تور استانبول از آن‌ها پرواز دارد، به شما معرفی خواهم کرد. پس تا پایان این مطلب با من همراه باشید.



تهران
تهران یکی از شهرهایی است که تور استانبول در آن پرواز دارد. فرودگاه بین­المللی امام خمینی واقع در 30 کیلومتری شهر تهران است و در حوزه اداری و سیاسی شهرستان ری قرار دارد. این فرودگاه، یکی از فرودگاه­هایی است که با پرواز آن می‌­توان به استانبول سفر کرد. فرودگاه بین­المللی امام خمینی سه ترمینال دارد که از این سه ترمینال فقط یکی از آن­ها فعال می­باشد و سالانه بیش از 6 میلیون مسافر و 120 هزار تن بار به وسیله­ی آن جابجا می‌شود. پایانه 2 در حال ساخت بوده و پایانه 3 در مرحله مطالعاتی قرار دارد. تهرانی­های عزیز می­توانند با مراجعه به آژانس­های هواپیمایی و مسافرتی در تهران با بررسی دقیق در مورد زمان پرواز و هتل مورد نظر خود و سایر امکانات دیگر توراستانبول‌، روی این سایت کلیک کنند و از طریق پرواز این فرودگاه به استانبول سفر کنند.



تبریز
بزرگ­ترین فرودگاه در ناحیه شمال غرب ایران که در مرز هوایی ایران بین آسیای مرکزی و اروپا قرار گرفته است، فرودگاه تبریز است و نام رسمی آن «فرودگاه شهید مدنی» است. این فرودگاه دارای مساحت 420 هکتاری می‌باشد و در ارتفاع 1494 متری از سطح دریا قرار دارد. همچنین نقش مهمی در پروازهای بین­‌المللی دارد. افراد بسیاری از طریق پروازهای این فرودگاه به کشورهای دیگر جهان مسافرت می­کنند. یکی از پروازهایی که در این فرودگاه طرفدار زیادی دارد، استانبول است زیرا تبریز به استانبول نزدیک است.
بلیط هواپیما را از تبریز به استانبول یا از استانبول به تبریز به راحتی می‌­توان تهیه کرد. اگر اهل تبریز هستید و یا در نزدیکی تبریز زندگی می­کنید، می­توانید در تبریز تور استانبول را رزرو کنید و به استانبول مسافرت کنید. برای بدست آوردن اطلاعات کافی در مورد تورهای استانبول به آژانس‌­های مسافرتی تبریز مراجعه کنید.



مشهد
مشهد از از دیگر شهرهایی است که تور استانبول در آن پرواز دارد. فرودگاه بین­المللی‌هاشمی­نژاد در مشهد که دارای مساحت 540 هکتاری و دو باند پذیرش مسافر است، از فرودگاه­هایی است که می­توان با آن به استانبول سفر کرد. سالانه 7 میلیون مسافر در این فرودگاه بین­‌المللی وارد و خارج می­‌شوند. در این فرودگاه بین­المللی بزرگ، پروازهای بسیاری از مشهد به نقاط مختلف انجام می­شود و پرواز استانبول از این فرودگاه، یعنی پرواز از مشهد به استانبول و پرواز از استانبول به مشهد در هر هفته و منظم در این فرودگاه برقرار است. در نتیجه، افرادی که ساکن مشهد هستند یا در اطراف آن زندگی می­کنند می­‌توانند با مراجعه به آژانس‌­های هواپیمایی و مسافرتی مشهد بلیط تهیه کنند و به راحتی از طریق این فرودگاه به استانبول سفر کنند و دیگر نیازی به رفتن به تهران ندارند.



اصفهان
فرودگاه دیگری که با آن می­توان به استانبول سفر کرد فرودگاه بین­‌المللی اصفهان با نام رسمی «فرودگاه شهید بهشتی اصفهان» است. اصفهان یکی از زیباترین و تاریخی­ترین شهر ایران است و به همین دلیل این فرودگاه تقریبا همیشه پر از مسافر و شلوغ است. دبی، شارجه، تفلیس، وین، کویت، آدانا و... از مقصدهای پرطرفدار و پر رفت و آمد این فرودگاه بین‌­المللی هستند. پروازهای اصفهان به استانبول به صورت هفتگی در این فرودگاه انجام می‌­شوند و شهروندان اصفهانی می‌­توانند با مراجعه به آژانس­های مسافرتی و هواپیمایی اصفهان، تورهای استانبول را بررسی و سپس تور مورد دلخواه خود را انتخاب کنند و با پرواز فرودگاه بین­‌المللی اصفهان به استانبول سفر کنند.



قشم
از دیگر شهرهایی که تور استانبول در آن پرواز دارد، قشم است. با فرودگاه بین‌­المللی قشم که در روستای دیرستان قرار دارد و نام رسمی آن فرودگاه بین­المللی دیرستان است، نیز می­‌توان به استانبول سفر کرد. در فرودگاه بین‌المللی قشم، پروازهای داخلی و خارجی به مقاصد مختلفی انجام می­‌شود. روزانه در این فرودگاه بین­‌المللی پروازهای داخلی و خارجی زیادی انجام می­شود. پرواز قشم به استانبول یکی از پروازهای پرطرفدار و مهم این فرودگاه محسوب می­ شود. اگر قصد خرید تور استانبول از قشم را دارید می­توانید با مراجه به آژانس‌­های هواپیمایی و مسافرتی قشم و انتخاب روز پرواز و هتل مورد نظر این کار را انجام دهید و به راحتی سفر کنید.



ارومیه
فرودگاه بین‌­المللی ارومیه با نام رسمی «فرودگاه بین‌­المللی شهید باکری»، از دیگر فرودگاه‌­هایی است که می‌­توان با آن به استانبول سفر کرد. پروازهای ارومیه به استانبول و استانبول به ارومیه به صورت هفتگی در این فرودگاه برقرار است. افرادی که ساکن ارومیه هستند یا در نزدیکی آن زندگی می­‌کنند، با مراجعه به آژانس‌­های مسافرتی و هواپیمایی ارومیه می­‌توانند تور مورد نظر خود را خریداری کرده و به راحتی به استانبول سفر کنند.



شیراز
یکی از فرودگاه­های دیگری که با آن می­توان به استانبول سفر کرد، فرودگاه بین­المللی شیراز با نام «فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب» است. مجهزترین فرودگاه ایران از نظر تجهیزات الکترونیک و ناوبری بعد از فرودگاه بین‌‌المللی امام خمینی، فرودگاه بین­‌المللی شهید دستغیب است و همچنین این فرودگاه جزء چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد کشور نیز محسوب می­‌شود. این فرودگاه دارای دوباند آسفالته می­‌باشد. شیرازی­‌های عزیز می­‌توانند با مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی تور استانبول مورد نظر خود را رزرو کنند و با پرواز فرودگاه بین المللی شیراز به راحتی به فرودگاه استانبول برسند.
در این مطلب سعی نمودیم تا همه‌ی شهرهایی را که در آن می‌توانید به تور استانبول بروید به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که ساکن هر یک از این شهرها هستید به راحتی می‌توانید همین حالا برای تور شگفت‌انگیز و بی نظیر استانبول اقدام کنید. اما در صورتی که ساکن شهرهای دیگر هستید، به ناچار باید ابتدا به شهرهای دیگر سفر کنید تا از این طریق بتوانید برای این تور اقدام کنید.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها