به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۴۵۵۷۱

رحمتی: اعتقادی به هیاهو علیه داوران ندارم

رحمتی: اعتقادی به هیاهو علیه داوران ندارم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: استقلال تیم بزرگی است و آنها تدارک خوبی برای لیگ امسال داشته‌اند ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک بازی قابل قبول را به نمایش بگذاریم.سید مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: از روزی که کار را شروع کردیم کار ما با 9 بازیکن کرونایی شکل گرفت. بعد از آن هم برخی بازیکنان مشکل سربازی داشتند ولی الان شرایط تیم ما خوب است.وی در خصوص پیروزی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: ما 2 بازی مقابل پرسپولیس و ذوب آهن در بیرون از خانه داشتیم و الان هم با استقلال بازی داریم و سپس باید به سیرجان برویم. این 4 بازی برای ما خیلی سخت است ولی بعد از برد مقابل تیم خوب ذوب آهن شرایط خوبی داریم.سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: در بازی با ذوب‌آهن نفرات کامل تیم خودمان را در اختیار نداشتیم ولی خوشبختانه الان شرایط خوبی پیدا کردیم و فکر نمی‌کنم برای بازی با استقلال از نظر نفرات مشکلی داشته باشیم.وی در خصوص اینکه قرار است روز یکشنبه مقابل تیم سابقش هدایت شهرخودرو را بر عهده داشته باشد و شرایط آبی پوشان را چطور می بیند، اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها تدارک خوبی برای لیگ امسال داشته‌اند ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک بازی قابل قبول را به نمایش بگذاریم.

رحمتی در پاسخ به این سوال که استقلالی ها طی هفته‌های اخیر هجمه های زیادی بابت داوری داشته اند و آیا وی نگران هجمه‌ها روی داوری نیست گفت: داوران جزوی از فوتبال کشور هستند. من کاری به اعتراضات استقلالی‌ها ندارم چون هر کسی مسئول اظهارات خودش است اما همه دیدند در بازی با پیکان پنالتی ما را نگرفتند و در دقیقه 35 بازی با پرسپولیس هم به گواه همه کارشناسان داوری بازیکن حریف اخراج نشد. ما هم در این 2 بازی ضرر کردیم اما اعتقادی به بوق و کرنا نداریم و سعی می کنیم آرامش را از لب خط به تیم داوری بدهیم. امیدوارم روز یکشنبه داوران یک بازی بدون نقص و اشتباهات داشته باشند و درگیر این اتفاقات نباشیم.سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص زمین تمرین این تیم که شرایط خوبی دارد عنوان کرد: از آقای حمیداوی تشکر می‌کنم که امسال خیلی زحمت کشید تا این شرایط در اختیار ما باشد. همین زمین می‌تواند خیلی به ما کمک کند، یک عده کارگر هم از 8 صبح در این زمین تلاش می کنند که شرایط آن خوب باشد. ان شاءالله خدا به ما کمک کند تا نتیجه خوبی در شان نماینده مشهد بگیریم و زحمات این عزیزان را جبران کنیم.وی در خصوص اینکه یکسری از باشگاه‌ها روی قانون 5+11 ایراد می‌گیرند، گفت: این قانون مختص به کشور ما نیست و کل دنیا از آن تبعیت می‌کنند. روزی که الهلال رو به روی ما بازی کرد 3+11 بودند و روزی که آنها را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند 1+11 بودند و حتی با همین شرایط می خواستند مقابل ما بازی کنند. ما امسال سعی کردیم بازیکنان جوانی داشته باشیم که فاصله فنی زیادی با بازیکنان دیگر نداشته باشند تا از همه استفاده کنیم. در مقابل ذوب آهن به دستور سازمان لیگ بازی کردیم و از همینجا دوباره برای بازیکنان این تیم و همچنین رحمان رضایی آرزوی موفقیت می‌کنم. فراموش نکنید اول فصل تیم ما هم با 9 بازیکن کرونایی شروع کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل ها رعایت می شود یا خیر عنوان کرد: بازیکنان ما واکسن زده‌اند و 9 بازیکن هم قبلا کرونا گرفته اند که بعید است باز هم بگیرند ولی تلاش می کنیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم و کار را پیش ببریم.رحمتی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است بازی‌های شهرخودرو به ورزشگاه ثامن منتقل شود، عنوان کرد: افراد وقتی نظر می‌دهند باید منطقی باشد. ورزشگاه ثامن خارج از شهر است و همین الان که با شما صحبت می‌کنم. 20 سانت برف روی این زمین نشسته است. حداقل در زمستان نمی‌شود در این زمین بازی کنیم. از مسئولان خواهش می‌کنم که تیم جوان ما را حمایت کنند.سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو افزود: اینکه بخواهم از روز اول توضیح بدهم که چه مشکلاتی وجود داشته سخت است و خوشم نمی آید مرتب در این موارد به عقب برگردم و صحبت کنم ولی خوب نیست که تیم ما وارد استادیوم شود، بازیکنان 15 دقیقه منتظر بمانند که آیا اجازه بازی در ورزشگاه امام رضا به ما داده می شود یا خیر. اگر اجازه بدهند در همین ورزشگاه امام رضا بازی کنیم حمایت کوچکی از تیم ما صورت گرفته و ما کمک بزرگتر هم نمی‌خواهیم. بازی در ورزشگاه امام رضا برای ما کمک است و فکر نمی کنم انتظر زیادی باشد.
برچسب ها: مهدی رحمتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها