به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۴۵۵۷۸
ابر سیاه بالای سر نتایج انتخابات آمریکا!

جنگ بین ترامپ و بایدن نیست؛ جنگ بین آمریکاست و چین!

جنگ بین ترامپ و بایدن نیست؛ جنگ بین آمریکاست و چین!
گروه بین‌الملل: قاضی کن پاکستون «دادستان کل تگزاس» در تازه‌ترین اظهاراتش گفته است: من در صحن دادگاه نشان می‌دهم که چگونه این چهار ایالت قوانین انتخاباتی فدرال و ایالتی را نادیده گرفتند و تغییرات لحظه آخری را به طور غیرقانونی به اجراء گذاشتند. اکثر این تصمیمات عجولانه توسط قانونگذاران ایالتی تصویب نشده‌اند و بدین ترتیب قانون اساسی را دور زده‌اند.

درپی شکایت ایالت تگزاس و ۲۱ ایالت دیگر از ایالات جورجیا، ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا، «شان هانیتی» مجری سرشناس فاکس‌نیوز، این شکواییه را بسیار مهم و دارای پشتوانه حقوقی محکم دانست و گفت: اصل دوم قانون اساسی مبنی بر اینکه «شیوه برگزاری انتخابات بر عهده مجلس هر ایالت است» اما در این ۴ ایالت نقض شده است و هر فرماندار و مجری برگزاری انتخاباتی بدون تصویب مجالس ایالتی، برای خود قانونی وضع کرده است! هانیتی این شکواییه را به ابری سیاه بر سر نتیجه انتخابات امریکا تشبیه و ارزیابی کرد: «۹ قاضی دیوانعالی با رای خود می‌توانند آمریکا را در آینده، بیمه کنند و به هر مقام و مسوولی که قانون اساسی ما را تزیینی تلقی می‌کند درس تاریخی بدهد که قانون در کشور ما همچنان حرف اول را بزند.» گفتنی اینکه عصر پنجشنبه به وقت آمریکا مشخص خواهد شد که آیا اصولا دیوانعالی، خود را موظف به دادرسی این شکایت خواهد دانست یا نه. در صورت رد دادرسی تقریبا همه امیدهای تیم حقوقی ترامپ از بین خواهد رفت اما در صورت پذیرش دادرسی پرونده، سرنوشت نتایج اولیه انتخابات کاملا به زیر سوال خواهد رفت

ایالات معترض به ۲۱ ایالت افزایش یافت
دادستان‌های ایالت‌های «گوام» و «جزایر ویرجین» هم به دادستان‌های ۱۹ ایالت معترض پیوستند. بدین ترتیب تاکنون جمعا ۲۱ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا به پرونده قضایی درباره انتخابات اخیر این کشور که از دادخواست ایالت تگزاس آغاز شده پیوسته‌اند. دادستان اوهایو هم اعلام کرده است: «ما نیز به این ایالت‌ها می‌پیوندیم.» اما مقامات پنسیلوانیا «یکی از ۴ ایالت متهم به تقلب» پاسخ خود را به دادخواست تگزاس ارسال کرده و اعلام کرده است: «دیوان عالی کشور نباید از این سوء‌استفاده فتنه‌انگیز از روند قضایی پیروی کند و باید یک سیگنال روشن و غیرقابل تردید ارسال کند که چنین سوء استفاده‌ای هرگز نباید تکرار شود.» پنسیلوانیا در این بیانیه ایالت تگزاس را متهم کرده است که به دنبال پیروزی کاندیدای مورد نظر خود است و از دیوان خواسته است وارد این ماجرا نشود! و حق پنسیلوانیا در دریافت آرای پستی را قانونی بداند. ‌در عین حال، سخنگوی مجلس و رهبر اکثریت مجلس پنسیلوانیا در بیانیه‌ای از شکایت ایالت تگزاس در دیوان عالی، اعلام حمایت کردند!⁦

جنگ بین ترامپ و بایدن نیست؛ جنگ بین آمریکاست و چین!
«لین وود» از وکلای حامی دونالد ترامپ که مواضعی علیه هر دو حزب قدرتمند آمریکا دارد و می‌گوید مستقل است در باره پرونده مالی پسر جو بایدن نوشت: «جو بایدن و هانتر بایدن با پول چین کمونیست فاسد ‌شدند، بسیاری دیگر از دموکراتها و جمهوری‌خواهان نیز همینطورند. نبردی که باید انجام شود بایدن علیه ترامپ یا دموکرات‌ها علیه جمهوری‌خواهان نیست. ما در آستانه جنگ هستیم. جنگ کمونیسم و آزادی. چین و آمریکا. یک طرف را انتخاب کنید؛ حالا! 
سیدنی پاول «وکیل کمپین ما مردم» هم در گفتگو با فاکس‌نیوز بیزنیس گفت: «اطلاعات زیادی از دستگاه‌های شمارش دومینین بدست آورده‌ایم، حالا می‌دانیم که چین درست قبل از انتخابات ۴۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است، اریک کومر در دنور مستقر بوده است، یکی از مهره‌های دیگر را ردیابی کرده‌ایم که به کانتی در تگزاس رفت و آنجا را آبی کرد، حجم اطلاعات زیادی از ارتباط و پیغام‌های بین آن‌ها بدست آورده‌ایم، در حال بررسی مستندات هستیم، در بسیاری مناطق مانند کافی‌کانتی تقلب ثابت شده و این کانتی نتایج را تأیید نکرده است. اطلاعات زیادی از کانتی‌های دیگر بدست آوردیم که به همان روش رأی‌ها را تغییر داده‌اند، در آنتریم کانتی اطلاعاتی زیاد بدست آمده است، در آن‌جا ۶ هزار رای به نفع بایدن جابه‌جا شده است.»

مخالفت ایالات دموکرات با دادخواست تگزاس
دادستان ایالت کلمبیا می‌گوید خلاصه‌ای حقوقی از طرف 22 ایالت و ناحیه آبی تشکیل داده و با دادخواست ایالت تگزاس به دیوانعالی که نتایج انتخابات را در چهار ایالت سرنوشت‌ساز به چالش کشیده مخالفت کرده است. قبلا ۲۲ ایالت جمهوریخواه علیه ۴ ایالت کلیدی در دیوانعالی اقامه دعوا نموده و گفته‌اند مقامات این ایالات در پروسه انتخابات به طور کامل اصل دوم قانون اساسی را زیر پا گذاشته‌اند. هنوز پنج دادستان کل جمهوری‌خواه دیگر شامل آلاسکا، آیداهو، کنتاکی، نیوهمپشایر و وایومینگ در حمایت از تگزاس دادخواستی ارائه نکرده‌اند.

توییت‌های دونالد ترامپ
رییس جمهوری آمریکا در توییتی در مورد وجود تقلب در انتخابات نوشت: انتخابات ۲۰۲۰ فاسدترین انتخابات در تاریخ بوده است.
بسیار عالی، ما فاسدترین انتخابات تاریخ را برده ایم. پیام توییتری ترامپ در بازنشر توییت "رایان فورنیر" یکی از هواداران ترامپ در مورد تلاش‌های مجدد وی برای به جریان انداختن تحقیقات نتایج انتخابات ۲۰۲۰ منتشر شده است. فورنیر که یکی از اعضای گروه دانشجویان برای ترامپ (S۴T) است، در پیامی توییتری نوشت: لانس گودن نماینده کنگره تگزاس اقدامات چشمگیری در حمایت از دونالد ترامپ برداشته است. به نوشته فورنیز، گودن در حالی که ویلیام بار دادستان آمریکا در خواب به سر می‌برد، درخواستی مبنی بر آغاز مجدد تحقیقات در مورد وجود تقلب در آرای انتخاباتی تهیه کرده است. گروه دانشجویان برای ترامپ یک گروه متشکل از جوانان آمریکایی است که مأموریت آنان انتخاب مجدد رئیس‌جمهوری دونالد ترامپ است. این گروه در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد.

ترامپ در توییت‌های دیگری نوشت: «چرا رسانه‌های اخبار جعلی، FBI و DOJ موضوع بایدن را قبل از انتخابات گزارش نکردند. اوه خوب، مشکلی نیست، ما به هر حال در انتخابات پیروز شدیم- 75،000،000 رای!!!»
دیوان عالی کشور فرصت دارد کشور ما را از بزرگترین سو استفاده از انتخابات در تاریخ ایالات متحده نجات دهد. 78٪ مردم احساس می کنند که انتخابات تقلب شده است.
مردم ناراحت هستند، و آنها حق دارند که باشند. جورجیا نه تنها در سال 2016 بلکه اکنون نیز از ترامپ حمایت کرد. این تنها ایالت در جنوب عمیق است که به دنبال بایدن رفته است؟ آیا آنها ذهن خود را از دست داده اند؟ این به طور چشمگیری تشدید می شود. این یک لحظه بسیار خطرناک در تاریخ ما است ....واقعیت سرقت کشور ما. کودتا در مقابل چشمان ما در حال وقوع است و مردم دیگر نمی توانند این را تحمل کنند. 
وقتی اکثریت قریب به اتفاق فکر می کنند انتخابات تقلبی است ، چگونه می توانید ریاست جمهوری داشته باشید؟
ما به زودی با کلمه "شجاعت" آشنا خواهیم شد و کشور خود را نجات خواهیم داد. من صدها هزار رأی قانونی بیشتر از رقیب خود در آن ایالت ها دریافت کردم. همه داده های گرفته شده پس از رای گیری می گوید از دست دادن من غیرممکن است، مگر اینکه ثابت شود!
اگر کسی در انتخابات تقلب کرد ، کاری که دموکرات ها انجام دادند، چرا بلافاصله انتخابات لغو نمی شود؟ چگونه می توان کشوری را به این شکل اداره کرد؟
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها