به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۲۴۵۸۱۴

خطیبی: پای ربیع‌خواه شکست، خطا نگرفتند

خطیبی: پای ربیع‌خواه شکست، خطا نگرفتند
گروه ورزشی: آلومینیوم امروز در یک بازی نزدیک و سخت در اراک برابر پیکان به تساوی بدون گل رسیده و شش امتیازی شد.رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از مساوی خانگی تیمش برابر پیکان گفت:" ای کاش بازی با گل تمام می شد. این بازی همه چیز از لحاظ فوتبالی داشت و هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند."او درباره پنالتی تیم پیکان که البته تبدیل به گل نشد هم گفت:" درباره صحنه ای که پنالتی شد نظر نمی دهم. آنچه ما دیدیدم و شنیدیم پنالتی نبود. در هر صورت بازی مساوی شد."او افزود:" سعی کردیم نقاط قوت پیکان که بیشتر اوت و بازی مستقیم که شیوه بازی شان است را کنترل کنیم و موقعیت ندهیم.نیمه اول با توجه استراتژی که داشتیم توانستیم موقعیت گیر بیاوریم و دراین نیمه دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم و می توانستیم با سه گل به رختکن برویم."خطیبی ادامه داد:"در نیمه دوم چون در زمین حریف بودیم یک مقدار ما را در دقایقی از بازی تحت فشار گذاشتند ولی با تعویض هایی که انجام دادیم سعی کردیم بازی را مهار کنیم. درست است که آمده بودیم برای برد و سه امتیاز اما یک امتیاز هم خوب است. امیدوارم روندی که در سه چهار هفته گذشته داشتیم ادامه بدهیم و به هدفمان برسیم."
سرمربی آلومینیوم درباره داوری این دیدار گفت:"نمی خواهم بعد از بازی درباره داوری صحبت کنم. داوری ها کارشناسی می شوند. امیدوارم داوران به کارشناسی ها دقت کنند. آنطور که شنیدم پای محسن ربیع خواه شکست اما داور نه خطا گرفت و نه کارت داد. بالاخره برخوردی بوده که پای او شکسته است."او گفت:" ما صحنه هایی از بیرون می بینیم که اشتباه است و امیدوارم درست کارشناسی شوند.امروز دو سه موقعیت داشتیم که آفساید اعلام شد. زیاد نمی خواهم بحث داوری کنم امیدوارم کارشناسان کار کارشناسی را درست انجام بدهند."
خطیبی گفت:"اگر ده دقیقه اول بازی را نشان بدهید مشخص می شود که با یک خطای معمولی کل نیمکت حریف اعتراض را شروع کرد. این کارهایی است که همه دیگر فهمیده اند که چندتا تیم نیمکتشان اینگونه است. دیگر بیشتر نمی خواهم راجع به داوری صحبت کنم."او در ارتباط با بازی هفته آینده تیمش برابر صنعت نفت صدرنشین فعلی مسابقات گفت:"صنعت تیم خوبی نشان داده و از فردا کارمان را برای این بازی شروع می کنیم تا سیرصعودی تیم را پیش ببریم."
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: رسول خطیبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها