به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۴۵۸۶۳

مرگ مشکوک پدر و پسر در یاسوج

مرگ مشکوک پدر و پسر در یاسوج
گروه حوادث: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: پدر و فرزندی در منطقه مهریان یاسوج مشکوک به گاز گرفتگی، جان خود را از دست دادند.«محمد رستمی» افزود: این حادثه دیشب به عوامل اورژانس آتش نشانی گزارش شد و بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و با شکستن قفل درب وارد منزل شدند. پس از مراحل قانونی با حضور پزشکی قانونی، نیروهای پلیس آگاهی و اورژانس ۱۱۵ اجساد تحویل ساززمان آرامستان شدند.
وی اظهارکرد: مرگ این مرد ۴۷ ساله و فرزند جوان ۲۰ ساله اش در منزل مشکوک به گازگرفتگی بوده است اما علت دقیق و قطعی پش از بررسی کارشناسان مشخص خواهد شد.مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج تصریح کرد: به گفته شاهدان عینی این پدر و فرزند از عصر روز جمعه ۲۱ آذرماه تا ظهر شنبه ۲۲ آذرماه از خانه خارج نشدند و موجب نگرانی همسایه ها شد و موضوع را به اورژانس گزارش دادند.رستمی بیان کرد: این پدر و پسر غیربومی اهل شهر اراک بوده و در کارهای ساختمانی فعالیت داشتند و ساختمان محل حادثه را به صورت اجاره ای در اختیار داشتند.گفتنی است که طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دمای هوای شهر یاسوج طی چند روز اخیر زیر منفی ۲ بوده است.
برچسب ها: مرگ خاموش یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها