به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۴۵۸۷۹

نقش متفاوت مهران غفوریان کنار نوید محمدزاده

نقش متفاوت مهران غفوریان کنار نوید محمدزاده
گروه فرهنگی: همراهی متفاوت مهران غفوریان با نوید محمدزاده و صابر ابر، برگ برنده سریال معمایی هومن سیدی خواهد بود؟با توجه به آن چه در تیزرهای «قورباغه» دیده می‌شود، ظاهرا این سریال ماجرایی معمایی و جنایی دارد و داستان آن به باندهای تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد و از این نظر حال‌وهوایی نزدیک به «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته قبلی این کارگردان دارد. آن‌طور که از اخبار رسمی «قورباغه» برمی‌آید، داستان این سریال به نویسندگی هومن سیدی، درباره جوانی به نام «نوری» (با بازی نوید محمدزاده) است که همراه با دو دوستش وارد یک باند مواد مخدر و با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود.
 
حضور ستاره‌های محبوب
«قورباغه» نخستین حضور نوید محمدزاده در یک سریال است و از این نظر، اهمیت دارد. آخرین نقش‌آفرینی این ستاره سینما در یک محصول نمایشی، به اکران عمومی فیلم «سرخ‌پوست» در سینماها در تابستان ۹۸ بازمی‌گردد. بنابراین بیشتر از یک سال است که محمدزاده فیلمی روی پرده نداشته و هوادارانش را در انتظار تازه‌ترین اثر خود گذاشته است. صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی و هومن سیدی هم چهره‌های شناخته‌شده گروه بازیگران «قورباغه» را تشکیل می‌دهند. حضور این چهره‌ها شانس بالایی را برای موفقیت «قورباغه» رقم زده است. مهران غفوریان نیز در این سریال حضور دارد و با توجه به تنها یک فریم تصویری که از او منتشر شده، به نظر می‌رسد با یک نقش‌آفرینی متفاوت، مخاطبان را غافلگیر کرده است. آناهیتا افشار، نوید پورفرج و چند چهره تازه از دیگر بازیگران «قورباغه» هستند که به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها در نقش‌های اصلی جلوی دوربین رفته‌اند. از افشار و پورفرج هیچ تصویری منتشر نشده است.

بازار آماده است
«قورباغه» در شرایط خاصی به بازار نمایش خانگی وارد خواهد شد. بیشتر از دو ماه از پایان توزیع «هم‌گناه» و «دل» گذشته است و «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی که هم‌اکنون در پلتفرم‌های آنلاین یکه‌تازی می‌کند، در هفته‌های پایانی توزیع قرار دارد. بنابراین تا حدود یک ماه دیگر «قورباغه» می‌تواند به محصول بی‌رقیب نمایش خانگی بدل شود. اگرچه همین حالا نیز با توجه به آن که «آقازاده» در روزهای پایانی است، دیگر رقیبی برای «قورباغه» محسوب نمی‌شود. همچنین در ماه‌های اخیر استقبال از «آقازاده» به عنوان محصولی با مایه‌های سیاسی، نشان داد مخاطب عام نمایش خانگی به چیزی غیر از عاشقانه‌های لاکچری نیز روی خوش نشان می‌دهد. نخستین سریال هومن سیدی که مانند آخرین فیلم سینمایی‌اش فضایی جنایی دارد، می‌تواند از این موضوع استفاده مناسبی کند. به علاوه سیدی نشان داده رگ خواب مخاطب عام را به خوبی می‌شناسد و در ژانر خودش، خبره است.
برچسب ها: سریال غورباغه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها