به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۴۵۹۲۴

خرید یونیفرم به صورت آنلاین


یونیفرم چیست ؟

 یونیفرم یا لباس فرم کار به لباسی گفته می‌شود که با توجه به نوع سلیقه‌، نوع فعالیت شغلی‌، شرایط آب و هوایی‌، ویژگی‌های مورد نیاز برای یونیفرم مورد انتخاب قرار بگیرد‌. در این مطلب به تمامی مزیت‌های پوشیدن لباس فرم کار و استفاده از یونیفرم مناسب اشاره می‌شود‌.
اما به صورت کلی می‌توان گفت خرید یونیفرم برای شما علاوه بر ضرورتی که در محل کار ایجاد می‌کنند‌. می‌تواند کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی شغل شما را به همراه بیاورد و حافظ جان شما باشد.
البته این نکته نیز قابل اهمیت است که خرید یونیفرم تنها برای ایمنی نیست بلکه خرید یونیفرم برای متحد شدن کارکنان‌، هم شکل شدن کارکنان‌، شناخته شدن کارکنان توسط مشتری‌ها و برای ایجاد نظم و آراستگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.
در واقع می‌توان گفت خرید یونیفرم تنها خرید یک لباس فرم کار نیست بلکه هزاران مزیت به همراه خود دارد‌. که باعث آسودگی و راحتی شما خواهد شد‌.
 
درباره طراحی یونیفرم  این نکته وجود دارد که با پیشرفت نساجی‌، طراحی یونیفرم و لباس فرم کار روز به روز پیشرفته تر و دارای تنوع بیشتری می‌شود‌. به صورتی که شما هنگام خرید یونیفرم با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع لباس فرم کار روبرو خواهید شد‌. و می‌توانید باب سلیقه فردی و با توجه به بررسی شغل خود خرید یونیفرم و لباس فرم اداری مناسب خود را انجام دهید‌.
 
مانتو اداری :
از لباس فرم اداری ( یونیفرم اداری ) می‌توان به مانتو فرم اداری ویژه بانوان اشاره کرد‌. این یونیفرم اداری در ارگان‌ها‌، سازمان‌ها و محل کار برای بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و پوشیدن آن الزامی است‌.
یونیفرم اداری برای بانوان دارای طرحی بسیار زیبا‌، شکیل‌، خوش فرم‌، خوش استایل است‌. که برای هر سازمان می‌تواند با توجه به طراحی مورد علاقه و خاص آنها مورد استفاده قرار بگیرد‌.
 
یونیفرم اداری :
برخی از موسسات دولتی و اداره پوشیدن یونیفرم اداری را برای خانم‌ها و آقایان اجباری می‌دانند‌. به همین دلیل طراحی این یونیفرم اداری با توجه به مدت طولانی مورد استفاده کاملا راحت است‌.
البته در برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها برای ایجاد مدیران برای بالا بردن پرستیژ کاری همچنین هویت سازمانی علاوه بر خرید و چاپ پرچم و‌... کار و کارکنان خود پوشیدن لباس فرم اداری را اجباری می‌کنند و این موضوع به بالا بردن روحیه کارکنان و خوش پوشی کارکنان کمک می‌کند‌.
طراحی این یونیفرم اداری می‌تواند با توجه به شناخت افراد و تجربه آنها صورت بگیرد‌.تا با معیار‌های مدیریت آنها همخوانی داشته باشد‌.
 
لباس فرم کار :
نوعی از یونیفرم‌های مورد استفاده برای کارکنان لباس فرم کار است‌.که مهمترین مزیت آنها برای کارکنان فراهم کننده امنیت است ‌. طراحی لباس فرم کار با توجه به کار مورد نظر توسط طراحان خاص صورت می‌گیرد‌. تا بتوان راحتی‌، زیبایی‌، شکیل بودن‌، ایمنی را با توجه به بررسی کار در لباس پدید آورد‌.
لباس فرم کار می‌تواند دارای ویژگی‌های متنوعی نظیر ضد حریق بودن‌، ضد آب بودن‌، ضد اشعه‌های آلوده بودن‌، شب نما بودن‌، ضد حرارت بودن و... باشد‌. وجود این ویژگی‌ها در لباس فرم کار با توجه به بررسی شرایط کاری کارکنان و به سرمایه گذاری برای طراحی این یونیفرم  بستگی دارد‌.
نکته مورد نظر برای برای کارکنان نجات از دغدغه پوشیدن لباس مناسب است‌. مخصوصا خانم‌ها برای پوشیدن یونیفرم مناسب بسیار مشکل دارند به همین دلیل از مسئله پوشیدن لباس فرم کار بسیار استقبال می‌کنند‌.
 همچنین از مزایای دیگر لباس فرم کار می‌توان به یک دست بودن رنگ‌، آراستگی‌، سلیقه‌، فرهنگ کارکنان در محل کار اشاره کرد‌. زیرا هر فرد دارای سلیقه جدا برای خرید یونیفرم است و اگر لباس فرم کار معینی برای محل کار وجود نداشته باشد. می‌توان گفت  تفاوت فرهنگ و سلیقه در محل کار بسیار به چشم می‌آید‌. البته نکته بسیار مهم این است که وجود لباس فرم کار باعث جلوگیری از نمایان شدن تفاوت‌های فردی و نابرابری مالی می‌شود‌.
به صورت کلی از منافع استفاده از لباس فرم کار و خرید یونیفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
●    با خرید یونیفرم کارکنان احساس برابری و هم سطح بودن با دیگر کارکنان دارند‌.
●    با خرید یونیفرم همه کارکنان دارای ظاهری شکیل و متناسب با محیط کار هستند‌.
●    با خرید یونیفرم دیگر برای تهیه لباس فرم کار مناسب نگرانی ندارید‌.
●    با خرید یونیفرم می‌توانید در هزینه برای خرید لباس با قیمت بالا صرفه جویی کنید‌.
●    خرید یونیفرم می‌تواند برای شما روحیه مثبت و بازدهی مطلوب به ارمغان بیاورد‌.

لباس فرم مردانه :
 در ارگان‌ها‌، سازمان‌ها‌، شرکت‌ها و... می‌توان گفت تعداد آقایانی که مشغول به کار هستند نسبت به خانم‌ها بیشتر است‌. به همین دلیل هنگامی که به آمار خرید یونیفرم توجه می‌کنیم متوجه می‌شویم که لباس فرم مردانه در خرید یونیفرم بسیار بیشتر از لباس فرم برای خانوم‌ها خریداری شده است‌.
لباس فرم مردانه برای آقایان در موارد زیر به فروش می‌رسد :
لباس فرم مردانه ــ لباس فرم سازمانی :
هر سازمان دارای یک لباس فرم خاص خودش است که با عنوان لباس فرم سازمانی به فروش می‌رسد‌. تعداد آقایانی که در سازمان‌ها مشغول به کار هستند بسیار زیاد است‌. این آقایان می‌توانند با خرید یونیفرم در بخش لباس فرم مردانه‌، لباس فرم سازمانی مخصوص کار خود را سفارش بدهند‌.

لباس فرم مردانه ــ لباس فرم رانندگان
از کاربرد‌های دیگر لباس فرم مردانه می‌توان به لباس فرم رانندگان اشاره کرد‌. که بیشتر از 99 درصد برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. در واقع می‌توان گفت لباس فرم مردانه برای  حوزه کاری لباس فرم رانندگان بسیار پرفروش است‌. رانندگان می‌توانند با خرید یونیفرم مناسب‌، لباس فرم مردانه خود را که با سلیقه آنها همخوانی دارد تهیه کنند‌.

لباس فرم مردانه ــ لباس فرم کارگاهی‌، کارگری :
لباس فرم مردانه بیشتر کاربرد خود را در لباس فرم کارگاهی و کارگری نمایان می‌کنند‌. زیرا بیشتر کارگران موجود و کارکنان کارگاه‌ها مرد هستند‌. خرید یونیفرم در بخش لباس فرم کارگاهی و کارگری با توجه به سابقه و تجربه بیشتر برای لباس فرم مردانه انجام می‌شود‌.
 
4 دلیل برای خرید یونیفرم :
 ●    هنگامی که شما قسط بر خرید یونیفرم می‌کنید‌. تنها یک خرید یونیفرم انجام نمیدهد بلکه با خرید یونیفرم  شما یک حس مشترک در بین کارکنان به وجود می‌آورید و باعث وجود همبستگی در بین کارکنان می‌شود‌.
●    خرید یونیفرم توسط سازمان‌هایی مثل پلیس‌، نیرو انتظامی‌، بیمارستان‌ها‌، اورژانس‌ها و... باعث تمایز و تفاوت این گروه‌ها نسبت به دیگر افراد جامعه در مکان‌های متفاوت می‌شود‌.
●    یکی از مهمترین عوامل خرید یونیفرم برای کسب و کار‌ها و سازمان‌های متفاوت کسب اعتماد مردم نسبت به این سازمان‌ها است‌.
●    خرید یونیفرم باعث می‌شود تا در وقت و انرژی کارکنان صرفه جویی کند‌. زیرا دیگر نیاز به صرف انرژی و وقت برای انتخاب و خرید هر روزه یونیفرم دارند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها