به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۲۴۵۹۷۶
با غلبه بر یاران «اینیستا»

اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال آسیا

گروه ورزشی: تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با غلبه بر ویسل کوبه ژاپن به فینال مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا راه یافت و حریف پرسپولیس ایران شد.
اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال آسیا
به گزارش مهر، دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا (منطقه شرق) امروز بین دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی یکشنبه برگزار شد که در نهایت تیم اولسان ‏‬ با نتیجه ۲ بر یک ‏‬به پیروزی رسید و راهی فینال شد. در این مسابقه که از ساعت ۱۳:۳۰ (به وقت تهران) به میزبانی ورزشگاه السد قطر برگزار شد، «یاماگوچی» (۵۲) برای ویسل کوبه و «یانسن» (۸۰) برای اولسان گلزنی کردند. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک - یک تمام شد و کار به وقت‌های اضافه کشید. در وقت‌های اضافه داور برای اولسان یک پنالتی اعلام کرد و «جونیور» (۱۱۹) این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سند صعود اولسان امضا شود. تیم ویسل کوبه که اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کرد، «آندرس اینیستا» کاپیتان سرشناس و اسپانیایی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما دروازه بان این تیم با مهار موقعیت‌های بسیار خوب تیم اولسان، یکی از برجسته‌ترین نفرات زمین بود.

صحنه‌ای از شادی بازیکنان ویسل کوبه
نیمه دوم این مسابقه تحت تاثیر تصمیمات «نواف شکرالله» داور بحرینی بازی و بازبینی دو صحنه مشکوک از سوی کمک داور ویدئویی قرار داشت. زمانی که ویسل با یک گل از اولسان پیش بود، در دقیقه ۷۵ به گل دوم رسید اما بازبینی این گل نشان داد بازیکنان ویسل مرتکب خطا شده و بنابراین داور این گل را مردود اعلام کرد.

نوال شکرالله داور بازی در حال بازبینی صحنه‌های مشکوک
گل تساوی تیم اولسان هم ابتدا با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شده بود اما بازبینی این صحنه نشان داد این گل سالم بوده است و داور سوت خود را به نشانه گل نماینده کره جنوبی به صدا درآورد. دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا روز شنبه هفته آینده (۲۹ آذر) در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود. تیم پرسپولیس که پیش از این صعودش به فینال را قطعی کرده بود، ظهر امروز با پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد تهران، به قطر سفر کرد تا آماده دیدار نهایی شود. پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ هم فینالیست آسیا شده بود اما با قبول شکست مقابل کاشیما ژاپن به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود.

تصویری از بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد
لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ بعد از شیوع ویروس کرونا، به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد. ابتدا مسابقات منطقه غرب و سپس مسابقات شرق آسیا در شهر دوحه برگزار شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها