به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۲۴۵۹۸۸

تلاش برای تقویت تحریم‌ها علیه سوریه در آمریکا

تلاش برای  تقویت تحریم‌ها علیه سوریه در آمریکا
گروه بین الملل: کمیته موسوم به کمیته مطالعات جمهوریخواهان آمریکا پیش نویس لایحه‌ای را به مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر در ارتباط با سوریه تحت عنوان لایحه "قانون ۲۰۲۰ متوقف ساختن کشتار در سوریه" ارائه کرد.
 این لایحه دربر دارنده پیشنهاد جلوگیری از عادی سازی روابط کشورها با حکومت سوریه و ایجاد مناطق آزاد اقتصادی در مناطق مخالف با حکومت سوریه است.
 دست کم ۱۵۰ عضو محافظه کار این پیش نویس را در کنگره ارائه کردند.این لایحه شامل توضیح در خصوص چگونگی استفاده و تقویت تحریم‌های اقتصادی با هدف جلوگیری از تامین مالی حکومت سوریه و عادی سازی روابط با آن به ویژه در ارتباط با مقامهای ارشد و شرکتهای تجاری کشورهای عربی که به شکل دیپلماتیک حکومت سوریه را به رسمیت می‌شناسند، است.
این لایحه گفته که تحریم‌ها باید در قبال مدیران، افسران و دیگر مقامهای استخدام شده در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های سوریه که مصمم به دخیل بودن در استفاده از شکنجه هستند، اعمال شوند.
این لایحه در بردارنده طیف گسترده‌تری از مجازات‌ها نسبت به "قانون سزار" که در اواسط ژوئن به اجرا در آمد، است.این لایحه همچنین خواستار گزارشی که جرائم علیه بشریت، نسل کشی و جرائم جنگی ارتکابی در سوریه را تعیین کند، شده است.
لایحه همچنین خواستار تعیین یک کمیته کنگره‌ای برای ارائه گزارشی با موضوع ارزیابی تاثیر بالقوه، ریسکها و الزامات عملیاتی تشکیل و حفظ یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز بخشی از یا کل حریم سوریه شده است.این پیش نویس در عین حال خواستار گزارشی درباره ارزش خالص دارایی‌های بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و همچنین یک استراتژی برای حذف او از قدرت و به راه انداختن انتقال قدرت در سوریه شده است.

 
برچسب ها: سوریه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها