به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۴۶۰۲۲

هدیه کریسمس بنز و ب‌ام‌و به یکدیگر

هدیه کریسمس بنز و ب‌ام‌و به یکدیگر
گروه علم و فناوری: در آستانه عید کریسمس، بنز و ب‌ام‌و در آخرین ماه سال میلادی رقابت را کنار گذاشته و محصولات الکتریکی یکدیگر را تبلیغ کردند.
نمایندگی بنز در مونیخ سال‌ها است که ۲۵ روز مانده به کریسمس نمای ساختمان خود را به یک روزشمار تبدیل می‌کند و محصولاتش را در ویترین‌های بزرگ نمایش می‌دهد. امسال در بین محصولات بنز، شاسی‌بلند الکتریکی iX3 ب‌ام‌و هم قرار دارد. در عوض ب‌ام‌و هم شاسی‌بلند الکتریکی EQC بنز را در موزه خود نمایش می‌دهد.
هدف دو کارخانه از این کار حمایت از کسب‌وکارهای محلی است که در سال گذشته به خاطر ویروس کرونا مشکلات زیادی تحمل کردند. کمپین بنز و ب‌ام‌و با شعار "ما با هم هستیم" توجه زیادی در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.
اولریخ کوالوسکی، از مدیران فروش بنز درباره این کمپین گفت: "کنار هم بودن در چنین سال سختی از همیشه مهم‌تر است. به همین دلیل روزشمار امسال را به کارزار حمایت از تولیدات محلی اختصاص دادیم تا نمایشی از اتحاد ما باشد و تعهدمان را به این شهر نشان دهیم."
هلمت کاس، مدیر موزه ب‌ام‌و هم در حمایت از این کمپین گفت: "می‌خواهیم با این کار عجیب مردم را وادار کنیم که لحظه‌ای درنگ کرده و فکر کنند و همین طور با نمایش اتحاد خود توجه آنها را به کارزار حمایت از شرکت‌های محلی جلب کنیم."
بنز علاوه بر نمایش ماشین ب‌ام‌و، محصولات دیگری از تولیدکنندگان محلی را هم نمایش داد.
برچسب ها: مرسدس بنز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها