به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۴۶۲۴۵

ذوب‌آهن باید تکلیفش را مشخص کند

ذوب‌آهن باید تکلیفش را مشخص کند
گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت ذوب‌آهن باید ساختارش را درست کند و مشخص کند که می‌خواهد کجای فوتبال ایران باشد.حسین چرخابی درباره وضعیت سپاهان اظهار کرد: قبل از شروع بازی‌ها گفتم که باید صبر کنیم تا شرایط سپاهان و نویدکیا را ببینیم. نیمی از نیم فصل باید بگذرد تا مشخص شود این تیم در چه وضعیتی است. بازی سپاهان مقابل نساجی در نیمه اول یکی از بازی‌های بی نقص کل این دوره از مسابقات بود. در فوتبال دو تیمی که در زمین مقابل هم بازی‌ می‌کنند، ضد هم هستند و گاهی اوقات تیمی ۹ نفر را در زمین خودش می‌گذارد و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد حریف به دروازه نزدیک شود.او ادامه داد: در این گونه مواقع تیم حریف باید باز شود و تاکتیکش را به کنار زمین ببرد و سانتر کند. یعنی تیم باید تنوع تاکتیکی داشته باشد که در هر شرایطی توانایی نتیجه گرفتن داشته باشد. این کاری بود که سپاهانی‌ها مقابل نساجی انجام دادند و کی‌روش با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد. می‌شد از این تاکتیک به شکل بهتری در بازی با نفت مسجدسلیمان هم استفاده کرد چرا که میانگین قدی سپاهانی‌ها بیشتر از نفت بود و باتوجه به گل و آلود بودن زمین مسجدسلیمان بهترین تاکتیک همین کار بود.
پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان این‌که سپاهان با همین تاکتیک نتیجه خوبی مقابل نساجی گرفت، گفت: محرم نویدکیا می‌تواند در درازمدت موفقیت‌های بیشتری به‌ دست بیاورد و قطعا روز به روز می‌تواند بهتر شود اما باید کار نویدکیا را در برخی بازی‌ها مثل پرسپولیس، استقلال و فولاد ببینیم تا عیار او را بشناسیم.

البته در هر صورت روند را مثبت ارزیابی می‌کنم و سپاهان می‌تواند در وضعیت بهتر از این هم قرار بگیرد.او درباره وضعیت ذوب‌آهن و شرایط نامساعد این تیم هم عنوان کرد: ذوبی‌ها در درجه اول باید ساختارشان را درست کنند و به نظرم اکنون صحبت از کادر و تیم اضافه است. ذوب‌آهن ابتدا باید مشخص کند که می‌خواهد کجای فوتبال ایران باشد. اکنون مثل این است که دوست ندارد در فوتبال ایران باشد که ای کاش اشتباه کنم. آن‌ها سال گذشته با تغییر دادن چندین مربی با شرایط بسیار سخت با سقوط دست و پنجه نرم می‌کردند. تصمیمات باشگاه و مدیریت باید باعث تقویت تیم شود نه تضعیف.چرخابی اضافه کرد: ذوب‌آهن انواع و اقسام بازیکنانش را از دست داد و رو به تضعیف رفت. من درباره مسائل فنی ذوب‌آهن صحبتی ندارم چرا که برخی از مسئولان خیلی توجهی به فوتبال ذوب‌آهن ندارند. ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم هر تیم در پایان لیگ در کدام رده قرار می‌گیرد اما می‌توانیم بگوییم شکل و ساختار یک باشگاه باعث می‌شود تیم در چه شرایط قرار بگیرد. استراتژی که ذوب‌آهن در پیش گرفته نمی‌تواند مفید باشد.او در پایان گفت: داوری‌ها هم انصافا به ضرر ذوب‌آهن بوده اما این مسائل همیشه بوده و اکنون هم وجود دارد. ذوب‌آهن اگر می‌خواهد تیم خوبی شود باید خود را از نظر ساختار و از نظر تیمی بهتر کند. آن‌ها سال‌های سال در آسیا حضور داشتند، بنابراین باید در این تیم تحول صورت بگیرد.
برچسب ها: ذوب آهن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها