به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۴۶۵۸۰

نتیجه تست کرونای ماکرون مثبت اعلام شد

نتیجه تست کرونای ماکرون مثبت اعلام شد
گروه بین الملل: کاخ الیزه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مثبت بود.
بنا به اعلام دفتر رئیس ‌جمهوری فرانسه امانوئل ماکرون به مدت هفت روز خود را قرنطینه خواهد کرد. در بیانیه کاخ الیزه آمده است که تست کرونای امانوئل ماکرون به دنبال ظهور اولین علائم ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» انجام شد.
رئیس جمهوری فرانسه قرار است طی مدت قرنطینه خود دورکاری انجام دهد. این در حالی است که ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه نیز به دلیل اینکه با امانوئل ماکرون در تماس بوده است مورد مشکوک به ابتلا به کرونا محسوب می شود. دفتر نخست وزیر فرانسه اعلام کرد که ژان کاستکس نیز به همین دلیل خود را قرنطینه خواهد کرد.
دفتر نخست وزیری فرانسه اعلام کرده که ژان کاستکس علائم ابتلا به «کووید ۱۹» ندارد اما به به دلیل اینکه با امانوئل ماکرون در تماس بوده است خود را قرنطینه می کند.
نخست وزیر فرانسه که قرار بود بعدازظهر روز پنجشنبه در مجلس سنای این کشور حضور پیدا کند به مدت هفت روز در قرنطینه خواهد بود. به این ترتیب دو تصمیم گیرنده اصلی امور اجرایی در فرانسه طی یک هفته آینده از قرنطینه به اداره امور فرانسه خواهند پرداخت.ژان کاستکس قرار بود تا بعداظهر پنجشنبه راهبرد دولت فرانسه برای واکسیناسون جمعیت این کشور در برابر ویروس کرونا را اعلام کند.ریشار فران، رئیس مجلس ملی فرانسه نیز اعلام کرد که به دلیل تماس به امانوئل ماکرون خود را قرنطینه می کند.دفتر بانوی اول فرانسه نیز اعلام کرد که بریژیت ماکرون علائم ابتلا به «کووید ۱۹» ندارد اما خود را قرنطینه کرده است.


 
برچسب ها: فرانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها