به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۴۶۷۵۴

هوای تهران سردتر می‌شود

هوای تهران سردتر می‌شود
گروه جامعه: اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه تا روز سه شنبه روند کاهشی دما ادامه خواهد داشت اعلام کرد که احتمال دارد امشب با بروز ناپایداری موقت جوی و بارش به طور موقت از میزان آلودگی هوا کاسته شود.
 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی روز جمعه هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا با عبور موجی از تراز میانی جو، وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد در بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات همراه با بارش باران و برف و مه پیش بینی می شود.
همچنین از روز یکشنبه تا روز سه شنبه وضعیت جوی استان، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد ملایم مورد انتظار می باشد.همچنین در پنج روز آینده در مناطق پر تردد شهری پدیده غبار محلی و افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود که احتمال دارد امشب با بروز ناپایداری موقت جوی و بارش به طور موقت از میزان آلودگی هوا کاسته شود.بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۱۰ و ۳، شنبه ۸ و ۱، یکشنبه ۸ و ۲، دوشنبه ۹ و ۱ و سه شنبه ۸ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.شهریار با ۱۰ درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.
برچسب ها: هواشناسی تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها