به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۴۷۰۱۶
شفیعی:

فرمت لیگ والیبال تغییر نکند بهتر است

فرمت لیگ والیبال تغییر نکند بهتر است
گروه ورزشی: بازیکن تیم‌ ملی والیبال ایران معتقد است، دور برگشت لیگ نیز همانند دور رفت بهتر است به صورت متمرکز برگزار شود.علی شفیعی درباره شرایط تیم والیبال سایپای تهران طی نیم فصل نخست لیگ برتر توضیح داد: متاسفانه ما در اوایل فصل درگیر ویروس کرونا بودیم و خیلی کم فرصت داشتیم که به صورت سالم و یک تیم کامل تمرین کنیم که همین مسئله کار را در شروع بازی‌ها برای ما سخت ‌کرد. او افزود: پس از آن که تیم کم کم در حال راه افتادن بود موضوع سید پیش آمد که او از جمع ما جدا شد. همه این اتفاق‌ها کنار هم باعث شدند تا ما در بحث نتیجه گیری کمی دچار مشکل شویم، ولی طبیعی است تیمی که تغییرات داشته با گذشت زمان شکل بگیرد. به نظر من در هفته‌های آخر و روز به روز بهتر می‌شدیم که متاسفانه آقای کارخانه از تیم جدا شد.بازیکن تیم والیبال سایپا ادامه داد: کارخانه برای تیم ما خیلی زحمت کشید و حق به گردن ما و والیبال ایران دارد، اما به هر دلیل از جمع ما جدا شدند که برای او آرزوی موفقیت دارم. الآن ناصر شهنازی سرمربی تیم ما است و خوشبختانه روند خوبی را در حال طی کردن هستیم، در نیم فصل دوم تیم سایپا می‌تواند بهتر شود.
 
*فرمت لیگ تغییر نکند بهتر است
شفیعی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست نیم فصل دوم لیگ هم با همین فرمت دور رفت برگزار شود؟ اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا فرمت بازی‌ها تغییر کرد که خوشبختانه خوب بود، حتی فکر کنم بجز این روش‌ نمی‌شد جور دیگری بازی‌ها را برگزار کرد. در این فرمت متمرکز برنامه مسابقات بسیار خوب بود و فاصله‌ها میان بازی‌ها جوری است که اگر بازیکن تیمی درگیر کرونا شود، می‌تواند برای بازی‌های هفته بعد برسد.او افزود: به نظر من همه مربیان و بازیکن‌ها می‌دانند که شیوه متمرکز روش خوبی بود، اما یکسری باشگاه‌ها هم در شهرستان‌ها هزینه ‌کرده‌اند که دوست دارند در شهر خودشان میزبانی کنند، نمی‌شود به آن‌ها ایرادی گرفت. به نظر من این روش شیوه خوبی بود، در شرایطی که باشگاه‌ها هم حق و حقوقی دارند. شخصا معتقدم نباید شیوه لیگ تغییر کند، ولی نمی‌توان به باشگاه‌هایی که معتقدند باید با روش دیگری مسابقات را برگزار ‌کرد خرده گرفت.

*الآن دیگر وقت انتقاد از آلکنو نیست
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران، درباره انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی جدید سروقامتان نیز گفت: به هر حال آلکنو رزومه مشخصی داشته و یک‌ مربی بزرگ در جهان است. تیم ملی ما هم‌ تیم مستعدی است و اکنون این انتخاب انجام شده است. به نظر من الان دیگر وقت مناسبی نیست که خانواده والیبال انتقاد کنند و باید تلاش کنیم که ان‌شاءالله تیم ملی بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو بگیرد.او افزود: از نظر من اگر اهالی والیبال انتقادی دارند باید بعد از اینکه ‌کار آلکنو با تیم ملی ایران تمام شد صحبت‌های خود را مطرح کنند، چون الان وقت انتقاد نیست و تنها باید تشویق کرد. اگر هم صحبتی بود باید قبل از این انتخاب می‌بود.

*لیگ بسیار نزدیک است
شفیعی در پایان، راجع  به پیش بینی خود از لیگ امسال نیز گفت: واقعا جدول لیک امسال نشان داد که تیم‌های اول تا ششم نهایتا با یک باخت از هم فاصله دارند که نشان از حساسیت لیگ این فصل است. در حقیقت نمی‌شود پیش بینی کرد، اما چند تیم خیلی بهم زدیک هستند.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها