به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۴۷۰۳۰

سابقه نظامی روحانی بیشتراز بقیه است

سابقه نظامی روحانی بیشتراز بقیه است
گروه سیاسی: یك عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سابقه نظامی «حسن‌روحانی» از روسای جمهور قبلی ما بیشتر است.
 حجت الاسلام علیرضا سلیمی  در واکنش به پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه ورود نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری از قانون انتخابات باید حذف شود، گفت: برخی از پیشنهادات با شأن مجلس شورای اسلامی سازگاری ندارد چرا که براساس اصول قانون اساسی همه افراد برای حضور در انتخابات حق دارند و نباید آزادی را از آنان سلب کرد.
وی افزود: جالب است کسانی که به این بحث دامن می زنند سابقه نظامی خودشان بیشتر از دیگران است به گونه ای که سابقه نظامی روحانی از روسای جمهور قبلی کشورمان بیشتر است.
در دولت روحانی، لیست بلندبالایی از افراد نظامی وجود دارد و به عبارت بهتر افرادی چون آذری جهرمی، علی ربیعی و اسحاق جهانگیری سابقه نظامی دارند. این افراد که می گویند ما از غرب الگو می گیریم بهتر است در این زمینه به کشورهای غربی توجه داشته باشند چرا که در آنجا افرادی که سابقه نظامی دارند می توانند در انتخابات شرکت کنند.
وی گفت: علی لاریجانی پاسدار بود و در انتخابات ریاست جمهوری در سال‌های قبل شرکت کرد و سوال ما این است که چطور آن موقع همه مُهر سکوت بر دهان گرفته بودند و امروز این مباحث را مطرح می کنند بهتر است مغلطه نکنند و بدانند همه افراد حق شرکت در انتخابات را دارند.
مرجع : خبرگزاری مهر
برچسب ها: روحانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها