به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۴۷۰۳۵

بایدن: وقتی برای تلف کردن نداریم

بایدن: وقتی برای تلف کردن نداریم
گروه بین الملل:  رئیس جمهور منتخب آمریکا، با معرفی اعضای تیم حفاظت از محیط زیست دولت خود گفت: این تیم "طرحی بلندپروازانه" را برای مقابله با تغییر اقلیم دنبال خواهد کرد.
جو بایدن قول داده مقابله با تغییر اقلیم را در صدر دستور کار خود قرار دهد؛ رویکردی که به معکوس کردن بسیاری از سیاست های دولت ترامپ منجر خواهد شد. او  گفت: "وقتی برای تلف کردن نداریم."در صورت تایید در سنا، تیم بایدن شامل اولین سیاهپوست برای مدیریت سازمان حفاظت از محیط زیست (ای پی اِی) و اولین آمریکایی بومی به عنوان وزیر کشور خواهد بود.
 بایدن، که قرار است روز ۲۰ ژانویه به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا سوگند یاد کند، قول تشکیل دولتی از نظر نژادی و قومی متنوع که منعکس کننده بافت جمعیت آمریکا باشد را داده است.
او گفت: "ما در میانه یک بحران هستیم. همانطور که باید در مقابل کووید-۱۹ به عنوان یک ملت متحد باشیم، همینطور باید در واکنش به تغییر اقلیم متحد باشیم."
 بایدن قول تغییر مسیری ۱۸۰ درجه ای نسبت به دولت کنونی را داده است. او می گوید فورا و بار دیگر آمریکا را به عضویت توافق اقلیمی پاریس در خواهد آورد و "آمریکا را در موضوع تغییر اقلیم به رهبر جهان بدل خواهد کرد." بایدن تیم خود در مورد اقلیم و انرژی را "درخشان، واجد شرایط، آبدیده و مرزشکن" توصیف کرد.
او مایکل ریگان رئیس سازمان کیفیت محیط زیست کارولینای شمالی را نامزد هدایت "ای پی اِی" کرده که اولین سیاهپوستی است که در این پست منصوب خواهد شد. از طرف دیگر خانم دِب هالَند عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت نیومکزیکو اولین بومی آمریکایی خواهد بود که سکان وزارت کشور را به دست می گیرد.

 
برچسب ها: بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها