به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۴۷۰۵۰

معرفی پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد

گروه جامعه:

آراستگی ظاهر علاوه بر اعتماد به نفس می تواند پاکی و تمیزی را با خود به همراه داشته باشد! از این رو یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در آراستگی صورت و بدن وجود دارد، موهای زائد است که همیشه آقایان و خانم ها برای رفع آن دچار مشکلات فراوانی هستند، اما در این بخش قصد داریم اطلاعات کاملی در خصوص پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بیشتر با این محصول کاربردی و منحصر به فرد آشنا شوید.

لیست پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد
حال اگر با توجه به تصمیم خود اگر قصد تهیه و خرید دستگاه لیزر موهای زائد گرفته اید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از انواع محصولات پرفروش این دسته کسب کنید. از مدل های پرفروش دستگاه لیزر موهای زائد را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لیست دستگاه‌های لیزر موهای زائد 2020 :
1.    دستگاه لیزر دایود
2.    دستگاه اس اچ آر (shr)
3.    دستگاه لیزر الکساندرایت
4.    دستگاه لیزر الکس دایود

لیست بالا از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر رفع موهای زائد می‌باشند که در چند سال گذشته رضایت مناسبی را برای مشتریان به وجود آورده اند. انتخاب اینکه کدام دستگاه در لیست 4 دستگاه گفته شده اولویت بهتری دارد بسیار سخت است. اما کیفیت "دستگاه لیزر دایود" در برابر باقی دستگاه های گفته شده بهتر بوده است چرا از لحاظ کیفیت، عوارض کمتر و قیمت مناسب تری را داشته باشد.
باقی دستگاه های نام برده شده هم از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، اما با توجه به قیمت و کیفیت آن دستگاه لیزر دایود میتواند انتخاب بهتری برای شما باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر shr نیز برای لیزر موهای زائد بسیار مناسب است اما بازهم لیزر دایود است که در چند سال متوالی جز برترین و پرفروش ترین لیزر زیبایی قرار گرفته است.

لیست دستگاه‌های خانگی لیزر موهای زائد:
5.    لیزر موهای زائد پاریس استایل مدل Quartz2
6.    لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009i ULTRA
7.    لیزر موهای زائد مک استایلر مدل MC-77000
8.    لیزر موهای زائد یومیت مدل T-006
9.    لیزر موهای زائد مدل A110
10.    لیزر موهای زائد کندلا مدل AM001
11.    لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i
12.    لیزر موهای زائد تاچ بیوتی مدل TB1755
13.    لیزر موهای زائد رمینگتون مدل IPL6250
14.    لیزر موهای زائد کیمی مدل km-6812
15.    لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009
دستگاه های لیزر خانگی نیز در 2 سال اخیر بسیار مدل های مختلف و تنوع زیادی را در بازار ایجاد کرده اند و شما به کمک این لیزر ها به راحتی می‌توانید اقدام به رفع موهای زائد خود کنید. اما واقعیت این است که کیفیت این دستگاه ها بعد مدت زمانی کاهش پیدا می‌کنند و مجبور به تعویض قطعات یا خود دستگاه خواهید بود.
استفاده موقتی از دستگاه های لیزر خانگی بسیار کارآمد هست اما در طولانی ممکن است مانند سابق موهای زائد شما را از بین نبرد. اما در کل لیزر های خانگی پاریس استایل و لسکلتون از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

نکات مهم در انتخاب خرید دستگاه لیزر
بررسی و معرفی بهترین نکات برای خرید دستگاه لیزر
برای آن که بتوانید خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید، ابتدا باید اطلاعات کلی ای در خصوص نکات قبل از خرید این محصول به دست آورید تا بتوانید بهترین تجربه را پس از خرید این محصول به دست آورید.

1. توجه به میزان قیمت محصول
یکی از اولین فاکتور هایی که باید به آن توجه داشت، بررسی قیمت محصول است. دستگاه های لیزر در انواع متفاوت و مختلفی در بازار موجود هستند که شما می توانید متناسب با نوع سلیقه و همچنین بودجه پرداختی خودتان مناسب ترین محصول را در نظر بگیرید که طبق پیشنهاد ما دستگاه لیزر دایود میتواند کاملا مناسب باشد.
2. دستگاهی را خریداری کنید که کاملا استاندارد است.
برای آن که بتوانید موهای زائد بدن خود را در نواحی مختلف، به صورت کامل از بین ببرید باید حتما از دستگاهی استفاده کنید که کاملا استاندارد باشد چراکه این نواحی از بدن بسیار حساس است.

3. توجه به نحوه کارایی دستگاه، قبل از خرید
همان طور که اشاره نمودیم در بازار مدل های متنوعی از این محصول موجود است که بنا به نوع بودجه ای که در اختیار داریم می توانیم مناسب ترین و بهترین مدل را خریداری کنیم. این مدل ها به صورت های گوناگونی از جمله باتری، برق شهری، باتری – برق شهری کار می کنند که پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد از دسته سوم یعنی باتری – برق شهری هستند.
4. حتما سعی کنید نوع ضد اب را خریداری کنید
تصور کنید شاید در نقاط مرطوب منزل همانند حمام بخواهید از این دستگاه استفاده کنید، در صورتی که دستگاه شما ضد آب نباشد عملا استفاده از آن در زیر آب و نقاط مرطوب می تواند سلامت دستگاه شما را به خطر بیاندازد، از این رو توصیه می کنیم حتما اگر بودجه مناسبی برای خرید آن دارید، از نمونه ضد آب آن استفاده کنید.

5. توجه به ظاهر دستگاه
برای آن که بتوانید از این محصول استفاده کنید باید نگاهی به مدل و شکل آن بیاندازید! به اصطلاح مدلی را انتخاب کنید که بسیار خوش دست بوده و تجربه کاربری بسیار ساده و دوست داشتنی ای دارد.
6. توجه به میزان وزن محصول
از دیگر نکات بسیار مهم و کلیدی که باید به آن توجه کنید، میزان وزن محصول است چراکه در صورتی که وزن و ابعاد محصول بسیار بالا باشد، حمل و نقل برای شما سخت و دشوار خواهد بود. بنابراین حتما سعی کنید از نمونه های کم وزن آن استفاده کنید.
اما مقاله Best Hair Removal Buying Guide نیز جز بهترین راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد است که به شما کمک می‌کند با دید بهتری طبق نیاز خود اقدام به خرید کنید که پیشنهاد میکنم حتما در صورت امکان نسبت به مطالعه این مقاله اقدام کنید.

موهای زائد، اصلی ترین مشکل در آراستگی ظاهر و بدن
به جرات می توان گفت که رشد موهای زائد در نواحی مختلف بدن از جمله صورت، دست، پا و... که عموما در مرکز دید مخاطبان شما قرار دارد می تواند به نوعی آزاردهنده بوده و باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد بود.
مطمئن هستیم که تا به امروز از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده نموده اید، روش هایی همانند: شیو کردن از طریق ژیلت، وکس، موم و… از روش های مناسب از بین بردن موهای زائد است که هرکدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارد.
البته باید توجه داشته باشید که استفاده از روش هایی همچون شیو کردن از طریق ژیلت، وکس، موم و… به صورت دائمی نمی تواند موهای زائد را ریشه کن کند و تنها شما باید به صورت دوره ای از آن استفاده کنید.

نکته پایانی
اما چگونه دستگاه لیزر می تواند موهای زائد بدن را از بین ببرد؟ به عنوان مثال در دستگاه لیزر دایود به کمک نور است که از دستگاه لیزر به سطح پوست شما تابانیده می شود! از طریق تابش نور لیزر با پوست، فولیکول های مو ضعیف شده و به مرور زمان شاهد از بین رفتن 100 در 100 ای آن ها خواهیم بود.
استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن، یکی از موثر ترین روش هایی است که می توان در این خصوص از آن استفاده نمود. در بازار و مطب های آرایشی و بهداشتی از دستگاه های مختلف لیزر با ابعاد متفاوت استفاده می شود که هرکدام از آن ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها