به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۴۷۲۲۳

حمایت چهره معروف دربی: شیری را نابود نکنید

حمایت چهره معروف دربی: شیری را نابود نکنید
گروه ورزشی: اشتباه مهدی شیری در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه سبب برتری دو بر یک تیم اولسان هیوندای کره جنوبی شد و جام قهرمانی به این تیم رسید تا پرسپولیس در دومین تجربه فینال این تورنمنت مجددا به نایب قهرمانی دست پیدا کند.مهدی شیری به عنوان مدافع راست پرسپولیس در دقیقه ۵۵ این بازی روی ارسال بلند به سمت جونیور نگرائو پس از آن که توپ از بالای سرش رد شد، توپ را با دست لمس کرد تا خطاب پنالتی به سود اولسان هیوندای اعلام شود و یا کارت زرد جریمه شود.اشتباه این بازیکن طی روزهای اخیر با یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های شهرآورد تهران مقایسه می‌شود؛ دقیقه ۹۴ دربی ۶۶ در سال ۱۳۸۷. علی علیزاده که برای تیم امیرقلعه نویی در لحظات پایانی بازی به میدان آمده بود ضربه سر علی کریمی را در محوطه جریمه استقلال با دست لمس کرد تا برتری یک بر صفر آبی پوشان یا کل مجتبی جباری به تساوی یک بر یک برابر تیم ملوان وینگادا تبدیل شود.علیزاده پس از آن اشتباه بسیار مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و می‌توان گفت مسیر حرفه‌ای‌اش در فوتبال تغییر کرد. او پس از پایان فصل از استقلال جدا شد و به لیگ یک رفت. علیزاده که امروز به عنوان مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند خواستار حمایت پرسپولیسی‌ها از مهدی شیری است.
او درباره نتیجه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعا از بابت نتیجه متاسف شدم چون شانس قهرمانی برای پرسپولیس وجود داشت و می‌توانستیم این قهرمانی را در دستان نماینده ایران ببینیم. باید به یحیی گل محمدی و تیمش خسته نباشید بگوییم چون نماینده شایسته‌ای بودند.

علیزاده با اشاره به صحنه پنالتی گفت: یک لحظه خودم را جای شیری گذاشتم چون دقیقا همین اتفاق برای من افتاده بود. از رسانه‌ها و تمام مردم خواهش می‌کنم از این بازیکن محافظت کنند تا زحمت‌های او به هدر نرود. این اتفاق در سال ۸۷ برای من افتاد و دقیقا می‌دانم که شیری چه وضعیتی دارد. من به همین خاطر مجبور شدم یک سال به لیگ یک بروم و بعد به لیگ برتر برگشتم و در تراکتور بازی کردم. خداراشکر همان سال پدیده تراکتور هم شدم. صحبتم این است که مراقب این بازیکن باشند. این اتفاق افتاده است و غیرعمدی هم بوده، چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است و باید از چنین افرادی حمایت کنیم چون سرزنش کردن واقعا بی فایده است.علیزاده درباره شرایطش پس از اشتباه در دربی گفت: من یادم است که یک هفته به تمرین نمی‌رفتم و یک سفر به مشهد مقدس داشتم. بعد از سفر از باشگاه با من تماس گرفتند و به تمرین رفتم که در تمرین شرمنده لیدرها و بازیکنان شدم. با وجود حمایت‌ها از لحاظ روحی و روانی نرمال نبودم و به همین خاطر به لیگ یک رفتم. درست است که آن زمان فضای مجازی نبود و مانند الان تکنولوژی پیشرفت نکرده بود اما خیلی کم از خانه بیرون می‌رفتم. حتی خیلی از جاهایی که می‌رفتم کلاه بر سر داشتم و سعی می‌کردم در جاهای شلوغ حضور نداشته باشم.او با حمایت از شیری ادامه داد: واقعا خواهش دارم که حامی این بازیکن باشند، حیف است که یک فوتبالیست اینگونه به نابودی کشیده شود. الان حمایت بازیکنان، کادرفنی و هواداران می‌تواند به او روحیه بدهد تا خودش را پیدا کند. اشتباهات در فوتبال طبیعی است و همینطور ناراحتی هواداران هم طبیعی است اما نمی‌شود که با یک اشتباه فوتبالیست را نابود کنند. امیدوارم که هر چه زودتر شیری روحیه‌اش را به دست بیاورد و بتواند برای تیمش مثمرثمر باشد.
برچسب ها: مهدی شیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها