به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۴۷۳۱۰

پایان دور مقدماتی والیبال زنان

پایان دور مقدماتی والیبال زنان
گروه ورزشی: ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی مقابل پیکان، شکست خود در دیدار رفت را جبران کرد.به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم امروز (دوشنبه) به پایان رسید و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر به پیروزی دست پیدا کردند.در اولین دیدار دو تیم ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر که از صعود به مرحله دوم مسابقات بازمانده‌اند، مقابل هم قرار گرفتند. خجسته توانست با حساب سه بر صفر و با نتایح ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شود. در دومین دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند.ذوب آهن در دو سه ست ابتدایی مسابقه با حساب ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. ست‌های سوم و چهارم با حساب ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود پیکان به پایان رسید اما نماینده اصفهان در ست پنجم ۱۵ بر ۴ پیش افتاد. ذوب آهن با این نتیجه،دیدار رور رفت را که شکست خورده بود جبران کرد.در پایان دیدارهای دور مقدماتی پیکان تهران با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت، ذوب‌آهن با ۱۴ امتیاز دوم شد،  خجسته اسلامشهر با ۶ امتیاز  در جایگاه سوم و ستارگان فارس بدون گسب امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند.
 
نتایج کامل دیدارهای هفته پایانی دور مقدماتی به شرح زیر است:
پنجشنبه، ۲۷ آذر
ذوب‌آهن اصفهان ۳ _ صفر خجسته اسلامشهر
پیکان تهران ۳ _ صفر ستارگان فارس
شنبه، ۲۹ آذر
ذوب‌آهن اصفهان ۳ _ صفر ستارگان فارس
پیکان تهران ۳ _ ۱ خجسته اسلامشهر
دوشنبه، ۱ دی
ستارگان فارس صفر _ ۳ خجسته اسلامشهر
پیکان تهران ۲ _ ۳ ذوب‌آهن اصفهان
در پایان مقدماتی هر دو گروه اول و دوم، تیم‌های سایپا تهران، شهرداری قزوین، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نهایی صعود کردند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند. سایر تیم‌ها نیز برای کسب جایگاه‌های پنجم تا هشتم به رقابت باهم‌ می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها