به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۴۷۴۷

از هرکس‌حمایت‌کردیم، مردم‌به‌دیگری‌رای‌دادند

گروه سياسي: اسدالله بادامچیان اظهار کرد که در چند دوره انتخابات دو دهه اخیر، هرکس را که جناح متبوع وي «موتلفه» از او حمایت کرده، مردم به طرف مقابلش رای داده‌اند.
نایب رئیس جبهه اول پیروان در باره استعفای منوچهر متکی از جبهه پیروان، اظهار داشت: عدم حضور آقای متکی به عنوان استعفا نبود و او فقط از دبیرکلی تشکل خود استعفا داده است. عضو قديمي حزب موتلفه، با بیان اینکه متکی استعفا نداده است که بخواهد پذیرفته شود یا نشود، تصریح کرد: آقای حکیم جوادی دبیرکل تشکل شبه قاره هند به جای آقای متکی است اما ما با آقای متکی در یک تشکل هستیم. وی درباره احتمال دیدار با ناطق نوری گفت: ما با همه دیدار داریم و با آقای ناطق نیز بیش از 50 سال است که رفیق هستیم. بادامچیان درباه اینکه آیا با آقای ناطق دیدار خواهید داشت یا خیر، افزود: چرا دیدار نکنیم؟ ما رفت و آمد داشته و صحبت می کنیم.

نایب رئیس اول جبهه پیروان در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا کشوری که توانایی موشکی، هسته ای و فضایی دارد نمی‌تواند مشکل گرانی را حل کند، اظهار داشت: وقتی ما می‌گوییم به کسی رأی بدهید می‌روند به شخص دیگری رأی می‌دهند؛ مثلا ما گفتیم به آقای ناطق رأی دهید، به خاتمی رأی دادند. گفتیم به آقای هاشمی رأی دهید رفتند به آقای احمدی‌نژاد رأی دادند، گفتیم به آقای ولایتی رأی دهید رفتند به روحانی رأی دادند!

سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۳:۴۶
واعجبا از این نفوذ حزبی!!!!!!!!!!!! ایشان ودوستانشان هیچ به ریشه این امر فکر کرده اند؟یا نه یا فرافکنی کرده اند. (187668)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۶:۰۸
اینها مشکلی ندارند. مردم مشکل دارند ، مشکل شنوائی.
اینها تحفه ها و تافته های جدابافته ی این مملکت هستن . اینها مالکان مملکت هستند و ارث پدرشان است. رعایا به حرف این تحفه ها گوش نمی دهند و البته اینان نیز کمی دلخورند (187719)
مممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۲۲:۲۳
آقای بادامچیان ناراحت نشوید مردم رو که نمی شه زورکی ببرید بهشت اینقدر فشار می دهید که از اون طرف جهنم میاد بیرون واللاه (187901)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۳:۵۷
همین خوبست که شماهنوز عبرت نگرفته اید و از دور بعد از اصلاحطلبان حمایت نمیکنید (187671)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۴:۱۳
آخه شخصیتهاتون به درد نمیخوره (187677)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۴:۲۹
عجب !!؟؟
واقعا تا به حال فکر نکردند چرا؟؟؟
اصلا انتخابات و جمع کنید هرکی ایشون می گن بذارین
مردم و مسئولین نتیجه انتخاب ایشان رو در سال 1388 دیدن (187681)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۴:۵۲
نفوذ كلامتونو برم... (187694)
قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۴:۵۵
نگاه از بالا به پایین این آقایان عجیب است.
ما گفتیم
شما که هستید که گفتید؟
مسئول حزبید؟ حزب شما چند نفر عضو دارد؟
چند نفر در حزب به شما رای می دهند که مسوولیت حزب را داشته باشید؟
اصلا تقصیر رسانه هاست که به این افراد مقام می دهند مسوولان حزب
تا به حال رسانه ها بررسی کرده اند این احزاب نمایشی و ساختگی چند نفر عضو در این مملکت دارند؟ (187696)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۵:۰۳
متاسفانه در این کشور پول سیاست ها را تعیین می کند و شما هم خوب یادگرفته ید قدرت را حفظ و در برابر سوالات با حقه و نیرنگ پاسخ دهید.
اگر به مردم و رای مردم بود الان امثال شما حذب که هیچ بقالی هم نداشتید (187697)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۵:۰۷
در ایران مردم به احزاب رای نمیدهند یا افرادی که مورد قبولشان هستند رای میدهند یا به افرادی که افراد مورد قبولشان تایید و معرفی کنند. لذا موتلفه نه خودشان مورد قبول مردم بوده اند و نه کسانی که معرفی کرده اند. بایستی با مردم همراه شوند. (187698)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۵:۱۷
مطمئن باشید هر گونه انتخاباتی برگزار بشه و آقایان اجازه حضور به کاندیداهای اصلاح طلب بدهند قطعا مردم به آنها رای خواهند داد (187704)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۵:۲۵
خوب شما همیشه با فاز 180 درجه نظر بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ (187705)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۵:۵۵
اولا جای امیدواری داره این موضوع رو درک کرده
دوما عبرت بشه براش دیگه اظهار نظر نکنه
سوما دیگه راجع به موسوی وکروبی اونجوری نطق نکنه (187713)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۶:۱۶
آقای بادامچیان
بهتر نیست این دلیل موضوع را در رفتارهای حزبی خود و دیگر همفکرهایتان جستجو کنید .آخر می دانید ، در مواقعی مردم فقط تنها سلاح خود را در لجبازی می دانند هر چند که به ضررشان تمام شود پون با توجه به سابقه حکومت داری شما در این چند سال غیر از بیحرمتی و تحقیر چیزی ندیده اند. (187721)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۶:۴۱
سؤال از اقای بادامچیان: ما از شما هیچ وقت سمت وسوی مردمی ندیدیم که به شما اعتماد کنیم . در انتخابات سال 76 بجز عده ای بسیار کم اقای خاتمی را نمیشناختند اما اقای ناطق را در حد اقای رفسنجانی میشناختند ولی چون شما منافع حزبیتان بر منافع مردمی ترجیح میدادید دیگه نمیشد بنام دین با افکار بلند مردم بازی کرد و ضمنا" شخصیت های بسیاری از فرهیختگان از اقای خاتمی که وزیر مستعفی اقای رفسنجانی بود و ایشان شخصیتی دانشمند و فرهیخته و فرهنگی دیدند , ایشان را انتخاب ودر حقیقت یک رفراندم نه به اصولگرایانی بود که که از فرط خود باختگی از مردم فاصله گرفته , خواب را خوش دیده بودند. این اولین فاصله جدی مردم با اصولگرایان بود که در دوم خرداد تجلی نمود .20میلیون رای را حتما" بخاطر دارید,باتوجه به کارشکنی های گسترده اصولگرایانی همچون حزب شما در دولت خاتمی ( هر 9 روز یک درد سر یادتان که نرفته) مردم را با دیده باز تری به استقبال انتخابات بعدی فرستاد تا عمق اختلاف بین مردم و اصولگرایان نمایان تر شود , مردم با رای 22 میلیونی با صلابت پشت سر خاتمی ایستادند تا این خود باختگی اصولگرایان را به رخ بکشند . متاسفانه شما بجای درک جامعه ترک را پیشه کردید . یکی از اشتباهات شما ماجرای کوی دانشگاه بود که بجای انکه ریشه ناهنجاری ها را بررسی کنید به مقابله امدید و بچه های مردم را مزدور امریکا خواندید. انتظار داشتید که مردم چه چیز شما را باور کنند شما همه افکارتان را در اخلاق بدتان کشتید تا ترک این سد عمیق تر شود . متاسفانه اصلاح طلبان از این خوان نعمت مردمی هول برشان داشت و بجای درست اندیشیدن همان خود باختگی اصولگرایان را پیشه و در جایی که میبایست از فردی با دانایی و تجربه سیاسی مثل هاشمی در مقابل احمدی نژاد که افکار گنگ و منیت طلبی داشت حمایت میکردند جاده خاکی را انتخاب و در چاله ندانم کاری فرو رفتند؟؟ زمانی بفکر افتادند که شخصیت هزاره سوم با حمایت های بی دریغ اصولگرایان که قافیه را باخته بودند بهر قیمتی که شده حاضر به واگذاری قسمتی از قدرت در حکومت نشدند از رد صلاحیت ها گرفته تا؟؟ اوج این مقابله ها در انتخابات 88 تجلی پیدا کرد که مردم و اصولگرایان بدون تبلیغات رودروی هم هماورد میطلبیدند تا انکه ان اتفاق ناگوار پیش امد و...... اصلاح طلبان که از اشتباهات گذشته درس گرفته بودند و اوضاع مملکت را هم ایگونه دیدند یکپارچه شدند تا همان گستره افکار سال 76 را به رخ اصولگرایان کشیده که ما همانیم که بودیم .کلمه اخر با اقای بادامچیان اینکه مردم از افکار یکطرفه و توهین امیز شما و برداشت ناهمگون شما از دین , خسته شده اند . این گره کور شده, پیامبری میخواهد تا این گره را باز و در کنار هم و با تحمل همه افکار ها همانطور که خدای متعال گوشزد کرده بعنوان یک ملت باشیم و نه گروهی خاص. اقای بادامچیان اگر شما و دوستانتان صلاح همه ملت را میخواستید الان غیر از این بود. (187726)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۶:۴۵
اینهم از علاقه شدید مردم به تفکرات حزبی شماست ؟

جذبه تون مارو کشته (187727)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۶:۵۱
شما بر دل ها حکومت میکنید جناب بادامچیان! (187730)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۰۸
سرنوشت مردم یک کشور را به خودشان بسپارید گاه خوب گاه بد. (187737)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۳۱
رازش اینست که برای انتخاب شدن باید در کنار مردم بود نه در مقابلشان (187747)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۳۵
بس که پایگاهتون قویه نزد مردم. وااسفا (187748)
صلح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۳۸
خوبه نگفتی به روحانی رای دهند مردم میرفتن به جلیلی رای میدادن (تو که راست میگی) (187749)
پرسولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۴۰
حالا اگه یبار بگید به احمدی نژاد رای دهید هیچ کس رای نمیده...دلیلش خیلی واضح هست ...آگاهی مردم.....(نقطه قابل تامل صحبتهای ایشان سال 88از چه شخصی حمایت کرده اند بدون تردید احمدی نژاد ولی همه رای دادن!!!!!!!!!............... (187750)
صلح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۴۰
میگفتی به جلیلی رای دهید به خودت رای میدادن (187751)
ص ل ح ط ل ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۷:۴۱
خدا را شکر میکنیم پس نگفتی به روحانی رای بدهید (187752)
نبی ابادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۹:۰۶
ملت به بلوغ فکری رسیده نیازی به کدخدا نداردامام خمینی 35 سال پیش فرمود ملت احتیاج به قیم ندارد ولی برخی هنوز گوش شنوا پیدا نکرده اند@ بس تجربه کردند در این دیرمکافات باملت مظلوم هرانکس که درافتاد ور افتاد (187795)
گناوه ای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۱۹:۴۶
پس حاج آقا چرا اینقدر مردم مردم می کنید ؟ وقتی همین مردم بقول خودت برخلاف شما شنا می کنند .
در اکثر سخنان گهربارتان می گوئیئ مردم ما > از جانب مردم اعدام می کنید و حکومت می کنید .
حداقل شما به راه مردم بیائید. (187827)
۱۳۹۲/۰۹/۲۴ ۲۰:۰۶
جناب بادامچيان سال ٥٨ كه از آمريكا تشريف آورديد و سه تيغ بوديد من تو كلاسهاي اسلام شناسي سر كلاس شما بودم حيف شد كه اينقدراز مردم فاصله گرفتيد!!!!! (187842)