به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۴۷۴۹۲

اعدام به خاطر گوش دادن به رادیوی خارجی

اعدام به خاطر گوش دادن به  رادیوی خارجی
گروه بین الملل:  ناخدای یک قایق ماهیگیری کره شمالی به خاطر گوش دادن به شبکه‌های رادیویی خارجی ممنوعه در دریا در ملاء عام اعدام شده است. این مرد چهل و خورده‌ای ساله با نام خانوادگی "چوی" در مقابل چشمان ۱۰۰ ناخدا و مدیران شیلات از طریق جوخه آتش اعدام شده است.کره شمالی قوانین سفت و سختی در رابطه با رفتار شهروندانش دارد و آنها را از گوش دادن به اکثر شبکه‌های رادیویی خارجی منع می‌کند. زمانی که در آب‌های آزاد باشید، می‌توانید فرکانس شبکه‌های رادیویی بین‌المللی را بگیرید.چوی که گفته می‌شود یگان شخصی خود متشکل از بیش از ۵۰ کشتی و قایق را داشته، پس از آنکه محبوبیت خود را در بین خدمه‌اش از دست می‌دهد توسط یکی از اعضای خدمه‌اش لو می‌رود و تحویل داده می‌شود.
 چوی نزد مقامات اعتراف کرد و به تلاش برای براندازی حزب حاکم متهم شد.   این منبع گفت: این ناخدا در حالی که به عنوان اپراتور رادیو در ارتش کره شمالی خدمت می‌کرد گوش دادن به شبکه‌های رادیویی خارجی را آغاز کرد و طی ۱۵ سال گذشته به رادیو  آسیای آزاد گوش داده بود.
برچسب ها: کره شمالی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها