به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۲۴۷۶۹۵

رئیسی: اجازه نمی‌دهیم به نام نظام فساد کنند

رئیسی: اجازه نمی‌دهیم به نام نظام فساد کنند
گروه سیاسی:رئیس قوه قضائیه بر لزوم ناامن کردن فضا برای هر نوع فساد تاکید کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به نام نظام فساد کنند لذا نباید فساد در هیچ نقطه‌ای لانه کند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی  با اشاره به ارائه راهبرد خنثی سازی تحریم توسط رهبر انقلاب، بیان داشت: در صنعت هسته‌ای و دفاعی به شدت تحریم‌ها بیشتر از حوزه‌های اقتصادی بود اما رشد آن حوزه متوقف نشد که این نشان می‌دهد با تحریم نیز می‌توان پیشرفت کرد.
وی موفقیت‌های هسته‌ای را عامل کینه دشمنان از دانشمندان هسته‌ای دانست و گفت: امکان خنثی سازی تحریم‌ها وجود دارد و این مسئله را می‌توان در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی پیاده کرد.وی با تاکید بر حمایت دستگاه قضا از مدیران شجاع و خطرپذیر که تحریم‌ها را دور می‌زنند، تصریح کرد: باید در حوزه دور زدن تحریم به صورت جهادی فعالت کنیم. دستگاه قضائی مقید به رفع موانع تولید و رشد اقتصادی است و در این راه با قاچاق کالا به صورت سازمانی مقابله خواهد کرد.
رئیس قوه قضائیه بروکراسی اداری را دیگر مانع تولید دانست و گفت: بروکراسی اداری اقتصاد کشور را فلج کرده است به طوری که برای اخذ یک مجوز قانونی سرمایه گذاری باید هفتاد خان را طی کرد.وی بر لزوم ناامن کردن فضا برای هر نوع فساد تاکید کرد و افزود: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به نام نظام فساد کنند لذا نباید فساد در هیچ نقطه‌ای لانه کند.

 
مرجع : خبرگزاری مهر
برچسب ها: قوه قضائیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها