به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۴۷۷۰۳

طلاق همسر به دلیل پیوستن به حزب مخالف

طلاق همسر به دلیل  پیوستن به حزب مخالف
گروه جامعه: سومیترا خان، نماینده مجلس از حزب حاکم بی جی پی به نخست‌وزیری نارندرا موردی برای سوجاتا موندال خان، همسرش که به حزب رقیب کنگره ترینامول، حزب حاکم در بنگال غربی پیوسته درخواست طلاق فرستاد.
ازدواج چندین و چند ساله یک زوج سیاستمدار هندی در بنگال غربی پس از پیوستن یکی از آنها به حزب رقیب با خطر فروپاشی رو‌به‌رو است.
سومیترا خان، نماینده مجلس از حزب حاکم بی جی پی به نخست‌وزیری نارندرا موردی برای سوجاتا موندال خان، همسرش که به حزب رقیب کنگره ترینامول، حزب حاکم در بنگال غربی پیوسته درخواست طلاق فرستاد.ایالت بنگال عربی به زودی شاهد انتخابات مهمی خواهد بود و رقابت اصلی میان دو حزب بی جی پی و کنگره ترینامول است.در یک نشست خبری در کلکته، خانم موندال خان از تصمیم خود برای ترک بی جی پی خبر داد و دلایل خود را برای خروج از حزب حاکم هند اعلام کرد.او گفت حزب بی جی پی، احترامی برای او قائل نشده و چندین "رهبر فاسد" احزاب رقیب را جذب کرده و به آنها وعده پاداش داده است.چند ساعت بعد از این نشست خبری، خان ۴۰ ساله در حالی که تلاش می‌کرد جلوی اشک‌هایش را بگیرد، از تصمیم خود برای "قطع" رابطه ۱۰ ساله خود با همسرش خبر داد. خان از همسرش خواست تا دیگر از نام فامیلی او استفاده نکند و دیگر نگوید او همسر سومیترا خان است.او حزب کنگره ترینامول را به "خانه خراب‌کنی" متهم کرد و گفت این حزب "همسرم را به سرقت برده، عشقم را از من قاپیده."
یک روزنامه نگار باسابقه این ایالت گفته است: "این یک درام سیاسی است که قبلاً هرگز شاهد آن نبوده‌ایم" و این داستان مردم را جذب خود کرده است.از زمان پیوستن به حزب رقیب، این زوج چندین بار با سایت‌ها و شبکه‌های مختلف مصاحبه کرده‌اند. خان گفت: "او عشق من بود. او همسر بسیار خوبی بود. او تنها نقطه ضعف من بود. البته من احساساتی هستم. ما ۱۰ سال با هم بودیم."
او به نقش همسرش در پیروزی او در انتخابات سال گذشته اذعان کرد. خان به حکم دادگاه از حضور در انتخابات منع شده بود اما همسرش به شدت تلاش کرد تا توانست وضعیت را تغییر دهد.
 موندال خان در مصاحبه‌ها از همسرش به شدت انتقاد کرده و او را به بی توجهی در ۱۰ ماه گذشته متهم کرده است. او مدعی شده حزب حاکم، شوهرش را برای طلاق تحت فشار گذاشته است.

 
برچسب ها: طلاق
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها