به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۴۷۷۹۵

حمله اسرائیل به اهدافی در سوریه

حمله اسرائیل به اهدافی در سوریه
گروه بین الملل: نیمه‌شب پنجشنبه انفجارهای بزرگی در نزدیکی شهر مصیاف سوریه رخ داد.خبرگزاری رسمی سوریه از شلیک چندین موشک به این منطقه خبر داده و اسرائیل را عامل حمله عنوان کرده است.
برخی گزارش‌ها حاکی از شنیدن صدای پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان لبنان است.اسرائیل در سال‌های اخیر بارها مواضعی را در سوریه هدف قرار داده اما معمولا به طور علنی مسئولیت این حملات را نپذیرفته است.خبرگزاری رسمی سوریه نوشته که پس از نیمه‌شب " اسرائیل با شلیک رگباری از موشک‌ها از شمال شهر طرابلس در لبنان به سوی منطقه مصیاف در حما دست به تهاجم زد".سانا می‌گوید پدافند ضدموشکی سوریه اغلب موشک‌ها را رهگیری و ساقط کرده‌اند.تصاویر ویدئویی منتشرشده از مصیاف انفجارهای بزرگی را نشان می‌دهد.مصیاف پیش از این هم هدف حمله قرار گرفته است. مرکز پژوهش‌ها و مطالعات علمی سوریه در این منطقه تاسیساتی دارد که چندین بار مورد حمله بوده‌اند.ساخت سلاح‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته از جمله فعالیت‌های این نهاد است.دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید این موشک‌ها به سمت مواضع ایران و دولت سوریه شلیک شده بودند.

 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها