به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۴۷۹۹۵

تعهد مراکش به جذب ۲۰۰ هزار گردشگر اسرائیلی

تعهد مراکش به جذب  ۲۰۰ هزار گردشگر اسرائیلی
گروه بین الملل: وزیر گردشگری مراکش از طرح خود برای جذب گردشگران اسرائیلی جهت سفر به این کشور خبر داد.
 نادیه فتاح العلوی تصریح کرد: آرزوهای بزرگی در سر داریم و ما اسرائیلی‌هایی که اصالت مراکشی دارند اما شناختی از کشور ما ندارند وارد کشورمان خواهیم کرد و آنها عاشق مراکش خواهند شد.العلوی تصریح کرد: من شنیدم تمامی اسرائیلی‌هایی که به دبی سفر کردند، از زمان امضای توافق عادی‌سازی روابط با امارات، انجام شده است و من صراحتا از این امر تعجب نمی‌کنم اما بدون شک چالشی برای من وجود دارد و آن قرار گرفتن مراکش در رأس لیست مقاصدی است که گردشگران اسرائیلی می‌خواهند به آن سفر کنند و من این چالش را می‌پذیرم.
این وزیر مراکشی که برای جذب سالانه حدود ۲۰۰ هزار توریست اسرائیلی به مراکش برنامه‌ریزی کرده است، در ادامه افزود: سخت است که مراکش را به بزرگترین مقصد گردشگری اسرائیلی‌ها تبدیل کنیم اما ما دبی را دور خواهیم زد و از آن فراتر خواهیم رفت.پیشتر وزیر گردشگری مراکش اعلام کرد: خطوط هوایی میان مراکش و "اسرائیل" حدود دو تا سه ماه دیگر برقرار خواهد شد. ما از روابط مستحکم میان دو طرف خرسندیم.وی به خرسندی و خوشحالی دو طرف و توانایی‌شان برای برقراری پروازهای منظم اشاره کرد و گفت: از اکنون از گردشگران اسرائیلی که مایلند به مراکش سفر کنند، استقبال می‌کنیم. اقلیت یهودی با تابعیت مراکشی که به کشور ما سفر می‌کنند سالانه به حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار گردشگر می‌رسد.

 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها