به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۳۸

رضاییان، ترابی؛ بازگشتی در کار هست؟

رضاییان، ترابی؛ بازگشتی در کار هست؟
گروه ورزشی: 2ستاره سابق سرخپوشان احتمالا در نیم‌فصل از باشگاه‌های قطری جدا می‌شوند و شایعه بازگشت آنها به پرسپولیس قوت گرفته است.پرسپولیس بعد از شکست تلخ در فینال لیگ قهرمانان و از دست‌دادن قهرمانی آسیا، حالا در موقعیتی ویژه قرار دارد. مهم‌ترین مشکل آنها نسبت به چند‌ماه گذشته، کمبود نیروی انسانی و ازدست‌دادن چند ستاره تأثیرگذار است که شاید پنجمین قهرمانی پیاپی سرخ‌پوشان را با چالشی جدی مواجه کند. با این حال، یحیی گل‌محمدی و همکارانش در تلاش برای بازگرداندن این تیم به روزهای اوج هستند که یکی از راهکارهای مهم، اضافه‌کردن چند بازیکن باکیفیت به لیست تیم است.جالب اینجاست که لیست سرخپوشان برای اضافه‌کردن بازیکنان جدید به اندازه کافی جای خالی دارد ولی مسئله مهم این است که پرسپولیس بتواند نفراتی را به‌خدمت بگیرد که کیفیت فنی تیم را بالاتر ببرند. این روزها تازه‌ترین شایعات درخصوص بازگشت رامین رضاییان و مهدی ترابی به پرسپولیس شکل گرفته و اخبار مربوط به این موضوع، صفحات هواداری این تیم را پر کرده است. البته مسئله مهم اینجاست که اخبار و حاشیه‌های چند روز اخیر با واکنشی از سوی کادر فنی پرسپولیس و همچنین این دو بازیکن همراه نشده و همین موضوع ابهامات مختلفی را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است.

ناکامی ترابی در العربی
هواداران پرسپولیس هنوز شکل جدایی مهدی ترابی از این تیم را فراموش نکرده‌اند و جدایی این بازیکن در فاز تهاجمی لطمه بزرگی به پرسپولیس زد. البته ترابی هرگز تصور نمی‌کرد که در العربی با این وضعیت مواجه شده و عملکردش خشم هواداران و مسئولان این باشگاه قطری را به همراه داشته باشد. حتی مصدومیت‌های متعدد این بازیکن هم با کنایه‌های مختلف از سوی رسانه‌های قطری همراه شد و ترابی همچنان زیر تیغ انتقادهای آنها قرار دارد. درصورت درخواست کادر فنی برای جذب این بازیکن، باشگاه پرسپولیس باید این درخواست را از باشگاه العربی داشته باشد و مذاکره مستقیم با ترابی می‌تواند دردسر دیگری برای این باشگاه شکل دهد.ترابی که برای کسب درآمد مالی بیشتر پرسپولیس را ترک کرد، برای بازگشت به تیم سابقش باید یک ضرر مالی قابل توجه را به‌جان بخرد و اینکه او حاضر به انجام چنین کاری خواهد بود یا خیر، مشخص نیست. البته چالش مهم دیگر برای ترابی برخورد هواداران پرسپولیس درصورت بازگشتش به پرسپولیس است.از طرفی خبرهای رسیده از درون باشگاه حاکی از آن است که هنوز کادر فنی پرسپولیس خصوصا یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری صحبتی در مورد این بازیکن با یکدیگر نداشته‌اند. به‌نظر می‌رسد آنها در ابتدا منتظر یک پالس مثبت از سوی ترابی هستند تا بحث بازگشت این بازیکن را پیگیری کنند ولی به‌طور حتم این اتفاق به آسانی صورت نخواهد گرفت.

نظر مثبت یحیی روی رضاییان
رامین رضاییان در سال‌های اخیر و بعد از جدایی از پرسپولیس، همواره در صدر اخبار مربوط به بازگشت به این تیم قرار داشته است. حالا بحث بازگشت او به پرسپولیس در حالی مطرح شده که هواداران پرسپولیس دل خوشی از مهدی شیری ندارند و بازگشت رضاییان به پرسپولیس قطعا اتفاق خوشحال‌کننده‌ای برای آنهاست. کادر فنی پرسپولیس در روزهای گذشته موضوع بازگشت رامین را مورد بررسی قرار داده و یحیی در این زمینه با همکارانش صحبت کرده است. گل‌محمدی تمایل به جذب رضاییان دارد ولی با توجه به قرارداد دو‌ساله این بازیکن با الدوحیل، قطعا باشگاه قطری برای دریافت رضایتنامه او مبلغ بالایی درخواست خواهد کرد که در کنار آن باید به درخواست مالی این بازیکن نیز توجه کرد.البته مسئولان الدوحیل طبق هماهنگی با برند اسپایر که حامی مالی اکثر تیم‌های قطری است، از رضاییان خواسته‌اند که به یک باشگاه قطری دیگر برود ولی او هنوز با چنین درخواستی موافقت نکرده است. البته نکته مهم دیگر در مورد جذب بازیکن جدید این است که پرسپولیس تا زمان نقل و انتقالات بتواند از بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلوگیری کند. شرایطی که با شکایت ماریو بودیمیر و در ادامه گابریل کالدرون، پرسپولیس را با یک مشکل بزرگ مواجه کرده است.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: رامین رضاییان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها