به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۴۸۶۶۷

به هنگام سر درد چه میوه یا صیفی‌ بخوریم؟

به هنگام سر درد چه میوه یا صیفی‌ بخوریم؟
گروه علمی:وقتی سر درد می گیریم ساده ترین کار ممکن این است که قرص بخوریم. اگر در تلاش هستید که از مسکن ها استفاده نکنید، سر درد را با خوردن این خوراکی ها از خود دور کنید.خوراکی های طبیعی زیر سردرد را تا حد زیادی تسکین می دهند:
سیب زمینی: سیب زمینی سرخ کرده را از سرتان بیرون کنید و به جایش سیب زمینی آب پز استفاده کنید. غذاهایی که سرشار از پتاسیم هستند می توانند مانع سردرد های شدید شوند، و سیب زمینی پخته همراه با پوستش حاوی 600 میلی گرم پتاسیم است.
موز: با استفاده از موز می توانید ترکیبی از پتاسیم و منیزیم را با هم مصرف کنید. خواص آرامش بخش منیزیم برای کاهش فشار یک سردرد بسیار کمکتان می کند.
هندوانه: بیشتر وقت ها که درگیر سردرد هستید، ممکن است در واقع بدنتان کم آب شده باشد. میوه ی آبداری مانند هندوانه علاوه بر تامین آب می تواند با پتاسیم و منیزیم سردردتان را بهبود ببخشد.
آناناس: آناناس تازه نیز می تواند به تسکین سردرد کمک کند. آنزیم طبیعی بروملین، سالهاست که به عنوان مسکن درد شناخته می شود. آناناس خواص ضد التهابی نیز دارد که به کاهش سردرد کمک می کند.
خیار: درست مانند هندوانه خیار نیز به تامین آب بدن کمک می کند. 95 درصد خیار را آب تشکیل می دهد، به همین دلیل انتخابی بسیار مناسب برای چنین مواقعی است.
برچسب ها: سردرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها