به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۴۸۷۳۳

با کوچکترین غفلتی گرفتارموج بعدی کرونامی‌شویم

با کوچکترین غفلتی گرفتارموج بعدی کرونامی‌شویم
گروه جامعه: استاندار کرمانشاه با اشاره به کاهش چشمگیر فوتی‌های کرونا در استان، گفت: هم اکنون فوتی‌های کرونا در استان به یک یا نهایتا دو نفر در روز رسیده‌ است.هوشنگ بازوند امروز(10 دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به مطلوب بودن وضعیت استان از حیث شیوع کرونا، اظهار کرد: با تلاش‌های کادر درمان و همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم اکنون همه شهرستانهای استان از حیث شیوع کرونا در وضعیت زرد به سر برده و تعداد فوتی‌های کرونایی هم که در اوج شیوع بیماری در مقاطعی به 24 نفر در روز رسیده بود، به یک یا دو فوتی در روز رسیده است. استاندار کرمانشاه با قدردانی از مردم استان بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کنترل بیماری کرونا، گفت: البته نباید از تلاش‌های کادر درمان استان و اجرای طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی که نقش پررنگی در کنترل بیماری کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری در استان داشته، غافل شویم. بازوند در ادامه با اشاره به ضرورت تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم برای جلوگیری از اوج گیری دوباره بیماری، گفت: اگرچه از حیث مهار بیماری کرونا به وضعیت مطلوبی در استان رسیده‌ایم، اما نباید مغرور شویم، چون با کوچکترین غفلتی گرفتار موج چهارم بیماری خواهیم شد.وی در ادامه از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و افزود: دانش‌آموزان آینده سازان فردای کشور هستند، لذا نباید بگذاریم کرونا صدمه ای به این قشر حساس وارد آورد. هرچند کرونا نه فقط در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی هم خسارت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... زیادی را به بار آورده است. استاندار کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون که درگیر بیماری کرونا هستیم خانواده‌ها  و دانش‌آموزان از دولت انتظار حمایت داشته، لذا مدیران باید در حد وسع به سراغ آنها بروند.بازوند در ادامه اشاره‌ای هم به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی داشت و گفت: حاج قاسم برای کشور یک قهرمان ملی بوده  و باید دانش آموزان رفتار و گفتار این شهید والامقام را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.
بازوند در پایان از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تا درخواست های مرتبط با دانش آموزان مثل بازگشایی سالن‌های ورزشی  مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و... را برای تصویب در جلسه بعدی ستاد کرونای استان مطرح کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها