کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترامپ: جو بایدن میلیون‌ها رای تقلبی بدست آورد

10 دی 1399 ساعت 16:24


گروه بین‌الملل: دونالد ترامپ (رییس‌جمهور آمریکا)  در دو توییت با اشاره به نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ که بر طبق آن، مردم آمریکا او را به عنوان «تحسین‌برانگیزترین» فرد انتخاب کردند نوشت: «باراک اوباما رده نخست را از دست داد و پرزیدنت ترامپ عنوان مرد تحسین‌شده سال را به خود اختصاص داد. ترامپ شماره یک، اوباما شماره دو و جو بایدن بسیار دور. با توجه به این در انتخابات 3 نوامبر، بایدن ادعا می‌کند پیروز شده است، بسیار عجیب است... میلیون‌ها رای بیشتر از ترامپ، اما در این نظرسنجی نمی‌تواند حتی به گرد او برسد. در نظرسنجی سالانه، تاکنون هیچ رئیس‌جمهور جدیدی چنین عملکردی نداشته است. این به این دلیل است که او در انتخابات سال 2020 میلیون‌ها آرا جعلی به دست آورد که تقلبی بود.


دادگاه‌ها عملا باعث محرومیت ترامپ برای هرگونه دادرسی حقوقی شدند
مشاور حقوقی کمپین انتخاباتی ترامپ گفت: رد پیاپی دادخواست‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ، توسط دادگاه‌ها عملا باعث محرومیت وی برای هرگونه دادرسی حقوقی است.
جنا الیس در گفتگو با تلویزیون نیوزمکس، با اشاره به پرونده برجسته دادگاه عالی بوش علیه ال‌گور، گفت: "آنها باید بدانند كه پرزیدنت ترامپ، همان فرصت‌ها را برای استدلال در مورد پرونده خود كه پرزیدنت جورج دبلیو بوش در سال 2000 انجام داد ، دارد، اما دادگاه‌ها کلیه دادخواست‌ها را بدون بررسی رد می‌کنند. رفتار با او متفاوت از هر رئیس‌جمهور مستقر دیگر بوده و کاملا ناعادلانه است. دادگاه عالی با امتناع از رسیدگی به پرونده‌ها، وظایف و وفاداری خود به قانون اساسی ایالات متحده" را زیر پا نهاده‌اند.


کد مطلب: 248744

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/248744/ترامپ-جو-بایدن-میلیون-ها-رای-تقلبی-بدست-آورد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir