به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۴۸۸۲۶

فوتی‌های کرونا در البرز در کمترین میزان خود

فوتی‌های کرونا در البرز در کمترین میزان خود
گروه جامعه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۲۵۷۹ نفر رسیده است.
دکتر محمد فتحی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ دی ماه   ۴۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۲۸ هزار و ۶۸۸ نفر  است.فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۳۵۱ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای  ۱۱۸  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۲۵۷۹ نفر رسیده است. خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۵ هزار و ۷۵۵  نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها