به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۴۹۰۶۹

کی بلیط هواپیما کیش را ارزان بخریم؟

گروه گردشگری: ایام کم سفر سال مانند خارج از تعطیلات رسمی و تابستان، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره زیبا است.
 کی بلیط هواپیما کیش را ارزان بخریم؟

جزیره کیش تقریباً در تمامی طول سال مسافران زیادی دارد که برای انجام کارهای گوناگون از قبیل مسائل کاری و تفریحی به آن سفر می‌کنند. تقاضای زیاد برای خرید بلیط هواپیما کیش باعث شده تا افراد زیادی این سؤال را بپرسند که چه زمانی می‌توانیم بلیط هواپیما کیش را ارزان بخریم؟
درست است که کیش در تمامی طول سال مملو از جمعیت است؛ اما اگر کمی هوشیار باشید، شما هم می‌توانید بلیط هواپیما کیش را ارزان بخرید. شما را در ادامه مطلب با بلیط هواپیما کیش بیشتر آشنا می‌کنیم.
چند راه‌حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش
برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش بهتر است با چند راه‌حل آشنا شوید.

1.    سفر به کیش در ایام تعطیل سال را فراموش کرده و فصول کم مسافر سال را برای سفر انتخاب کنید؛
2.    روزهای وسط هفته و ساعات پروازی نیمه‌شب یا صبح زود را انتخاب کنید. اغلب مسافران علاقه‌ای به سفر در این زمان‌ها را ندارند؛
3.    از دریافت خدمات اضافی بر روی بلیط هواپیما چشم‌پوشی کنید. به طور مثال، اگر کلاس پروازی بیزینس را برای دریافت صندلی بهتر و خدمات اضافی انتخاب کنید، باید مبلغ بیشتری روی بلیط هواپیما کیش بپردازید؛
4.    اگر کودک خردسال یا نوزاد دارید، بلیط سیستمی بخرید؛ زیرا قیمت بلیط کودک کمتر از بزرگ‌سال است؛
5.    اگر برنامه سفر شما برای چند ماه بعد آماده شده است، بلیط سیستمی بخرید که به نوسان قیمتی لحظه پرواز نخورید؛
6.    هیچ‌گاه بلیط‌های لحظه آخری را از قلم نیاندازید. ممکن است که با قیمت‌های ارزانی از آن‌ها روبه‌رو شوید؛
7.    بلیط خود را آنلاین و از سایت ره بال آسمان بدون واسطه خریداری کنید.

بهترین زمانی که می‌توان بلیط هواپیما کیش را ارزان خرید

 بلیط ارزان قیمت هواپیما کیش

بیایید کمی روراست باشیم! در سفر به کیش باید با جیبی پر از پول سفر کنید. مگر می‌شود این‌همه راه تا جزیره لوکس کیش بروید و به پارک آبی اوشن نروید، به پارک دلفین‌ها سری نزنید، در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس غواصی نکنید، سوار بر کشتی تفریحی نشوید و یا یکدل سیر در مرکز خرید دامون خرید نکنید! برای اینکه تمام این فعالیت‌ها از قلم نیافتند، نیاز است تا حداقل، بلیط هواپیما کیش را ارزان خریداری کنید.
کیش شهر پررفت‌وآمدی است. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما کیش کمی سخت تعیین می‌شود؛ اما همیشه یک ‌راه‌حل وجود دارد. سفر خود را به ایام غیر تعطیل، روزهای وسط هفته و فصل تابستان خلوت موکول کنید تا بلیط ارزان هواپیما کیش را بخرید.

انواع بلیط هواپیما کیش
بلیط چارتر کیش
در مسیر پرطرفداری مانند کیش، چارترکنندگان فراوانی فعالیت می‌کنند که بلیط‌های رقابتی آن‌ها، باعث محبوبیت بلیط چارتر کیش شده است؛ اما بلیط چارتر چیست؟
بلیط‌ چارتر با پیش‌خریدکردن تمام بلیط‌های یک هواپیما توسط چارترکننده و در یک مسیر پروازی به وجود می‌آید. مسئولیت قیمت‌گذاری و فروش این بلیط دست آژانس چارترکننده است. از این رو با نوسان قیمتی زیادی روبه‌رو است. به طور مثال، هم‌زمان با فصل سفر به کیش و برپایی فستیوال‌ها و رویدادهای گوناگون در این جزیره، قیمت بلیط چارتر کیش گران‌تر فروخته می‌شود؛ اما در ایامی که از حجم مسافران کاسته می‌شود، قیمت این بلیط رو به ارزانی می‌رود.

بلیط سیستمی کیش
بلیط سیستمی کیش تقریباً در تمام ایام سال موجود است و مسافران می‌توانند در هر زمان که اقدام به سفر کردند، این بلیط را خریداری کنند. حتی امکان خرید بلیط سیستمی از ماه قبل از سفر هم وجود دارد. چون برنامه پروازی آن توسط ایرلاین‌ها تنظیم می‌شود.
شرکت‌های هواپیمایی با برنامه‌ریزی معینی بلیط‌هایی را در مسیرهای پروازی که در آن فعال هستند، تعریف می‌کنند. بلیط‌های سیستمی در نتیجه سیاست‌های ایرلاین‌ها شکل می‌گیرد که قیمت‌گذاری و فروش آن ‌هم به عهده خود شرکت‌های هواپیمایی‌ است. بلیط‌های سیستمی نوسان قیمتی کمتری را نسبت به بلیط‌های چارتر تجربه می‌کنند؛ اما با نزدیک‌شدن به زمان پرواز قیمت آن رو به گران شدن می‌رود.

بلیط لحظه آخری کیش
بلیط لحظه آخری کیش، همان بلیط‌های سیستمی و چارتر به فروش نرفته است که ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای آنکه مسافران احتمالی را تشویق به سفر کنند و از ضرر خود جلوگیری کنند، به‌صورت لحظه آخری درمی‌آورند. این بلیط را می‌توانید در بازه‌های کم مسافر، ارزان بخرید؛ اما در زمان اوج مسافران کیش، یا بلیط لحظه آخری گیرتان نمی‌آید و یا قیمت آن گران است.
مسافران جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در هر زمان از شبانه‌روز خریداری کنند و در صورت نیاز از با پشتیبانی  24 ساعته تماس حاصل نمایند.

چگونه بلیط هواپیما کیش را کنسل کنیم؟
ممکن است برای هر مسافری پیش آید که در زمان‌های نزدیک به پرواز مجبور به کنسلی بلیط هواپیما خود شود. در این حالت اگر بلیط هواپیما خود را به‌صورت آنلاین خریداری کرده باشند، می‌توانند به‌راحتی و سرعت بیشتری کنسل کنند و درخواست استرداد وجه داشته باشند.
مسافران این امکان را دارند که با پرکردن فرم به‌صورتی اینترنتی اقدام به کنسل کردن بلیط هواپیما کیش در سایت ره بال آسمان کنند و یا این مراحل را با شماره گیری 05137170 انجام دهند.
از کجا بلیط هواپیما کیش را به‌صورت آنلاین بخریم؟

خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش

سایت ره بال آسمان (rahbal.com) یکی از مجرب‌ترین فعالان حوزه گردشگری است که با پشتوانه تجارب چند ساله خود در امر فروش بلیط هواپیما، بستری را برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش ایجاد کرده است تا مسافران به‌راحتی بلیط مدنظر خود را بخرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها