به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۲۴۹۱۷۰

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ در سال 2021

گروه دانش:
نرم افزار طراحی کاتالوگ در سال 2021
اگر به فکر گسترش برند و همچنین فروش محصولات خودتان هستید، روش ها و راه های متعددی وجود دارد که می توانید در کمترین زمان علاوه بر افزایش فروش، اعتبار بسیار مناسبی نیز برای برند خود به دست آورید. در میان تمامی روش ها طراحی کاتالوگ امروزی تر است که می خواهیم با مفاهیم و نحوه طراحی آن آشنا شویم.
در واقع طراحی کاتالوگ با طراحی های زیبا و منحصر به فرد به همراه گرافیک مناسب میتواند بر روی مخاطب کسب و کار شما تاثیر به سزایی بگذارد، از این رو استفاده از آن در صنعت چاپ و تبلیغات نسبت به سایر موارد دیگر بیشتر است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ در سال 2021 بپردازیم و شما را با نحوه ایجاد آن آشنا کنیم. اگر می خواهید بدانید که سایت های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و صنعتی چطور و در چه نرم افزار هایی تهیه و طراحی میشوند، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

طراحی کاتالوگ چیست ؟
همان طور که اشاره نمودیم روش های متفاوت و متنوعی برای نحوه تبلیغات وجود دارد که یکی از آن ها طراحی کاتالوگ است. در واقع با طراحی کاتالوگ شما می‌توانید محصولات خودتان را به همراه قیمت، تصویر مناسب به مخاطبانتان نمایش دهید. البته این مورد علاوه بر جذابیت های گرافیکی می تواند باعث دیده شدن برند و کسب و کار شما نیز شود.
اما این که کاتالوگ ها چطور طراحی می شوند موضوعی کاملا تخصصی است که در این مقاله به بررسی این موضوع نمی پردازیم بلکه قصد داریم بهترین نرم افزار های ایجاد و ساخت کاتالوگ را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که به دنبال ساخت کاتالوگ هستید، بهترین نرم افزار را انتخاب کنید.

آشنایی با بهترین نرم افزار های طراحی کاتالوگ
صنعت تبلیغات همواره در حال گسترش است و روز به روز طرح ها و نمونه های جذاب تری در اختیار طراحان قرار می گیرد تا با بررسی آن ها بتوانند تاثیرگذار ترین طرح ها را برای جذب مخاطب خلق کنند اما برای آن که بتوانند ذوق و خلاقیت هنری خود را در چاپ کاتالوگ به تصویر بکشند نیاز به برخی از نرم افزار های کاربردی این رشته دارند که در ادامه به معرفی و بررسی این نرم افزار ها می پردازیم. در حالت کلی بهترین نرم افزار های طراحی کاتالوگ به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:
1- Adobe Photoshop
2-نرم ‌افزار ادوب ایندیزاین سی‌سی (Adobe In Design CC)
3- Xara page & Layout designer

آشنایی با نرم افزار ادوبی فتوشاپ یا Adobe Photoshop
یکی از بهترین نرم افزار های کاربردی در طراحی انواع فایل های گرافیکی بدون شک فتوشاپ است که سال ها از آن به عنوان بهترین و منحصر به فرد ترین ابزار گرافیکی یاد می شود. شما با استفاده از فتوشاپ می توانید به راحتی طرح های بی نظیری از کاتالوگ ها را ایجاد کنید. البته به غیر از طراحی کاتالوگ می توانید از آن در جهت ساخت بنر، گیف، عکس نوشته و.... نیز استفاده کنید.

آشنایی با نرم ‌افزار ادوب ایندیزاین سی‌سی (Adobe In Design CC)
باز هم محصول دیگری از برند ادوبی کاندیدای بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ در جهان است! نرم ‌افزار ادوب ایندیزاین سی‌سی  (Adobe In Design CC) یکی از نرم افزار ها تخصصی در صنعت گرافیک است که به دلیل برخورداری از کاتالوگ های آماده امکان ویرایش و ساده سازی آن ها را در بهترین حالت ممکن برای شما به وجود می آورد.
البته نرم ‌افزار ادوب ایندیزاین سی‌سی می تواند با ارائه خروجی های مناسب، فایل های گرافیکی و همچنین کاتالوگ ها را در بهترین حالت ممکن به چاپ برساند.

آشنایی با نرم افزار Xara page & Layout designer
از دیگر نرم افزار های موجود در صنعت گرافیک، می توان به Xara page & Layout designer اشاره نمود که با برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار شما می توانید به راحتی اقدام به طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور و … کنید. همچنین به دلیل قالب های آماده ای که در این نرم افزار وجود دارد، شما می توانید به راحتی اقدام به طراحی و همچنین پیاده سازی طرح نهایی خود کنید.

از میان موارد فوق کدام یک در دسته بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ قرار می گیرد ؟
این که بتوانیم یک نرم افزار ها به صورت اختصاصی به عنوان بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ معرفی کنیم، عملا کار اشتباهی را انجام داده ایم چراکه هر کدام از این ابزار ها عموما مزایای ایده آل و منحصر به فرد خود را دارند! به عنوان مثال در نرم افزار فتوشاپ که یکی از بهترین و ایده آل ترین نرم افزار های موجود در دنیا است، خبری از کاتالوگ ها و نمونه های آماده نیست! اما در نرم افزای همچون ادوبی ایندیزاین کاتالوگ های آماده کار شما را برای طراحی زیباتر، آسان می سازد.
بیشتر بخوانید: اگر علاقه‌مند به نرم افزار های طراحی کاتالوگ هستید یا کسب و کاری دارید، لیست کامل 9 نرم افزار برتر طراحی کاتالوگ که برای بیزنس خود نیاز دارید را در مقاله سایت flippingbook.com می‌توانید انتخاب و بررسی کنید.

در هنگام طراحی کاتالوگ باید به چه مواردی توجه کنیم ؟
این که شما با استفاده از برنامه و ابزار های مناسب قصد طراحی کاتالوگ را دارید باید به برخی از جنبه های مثبت و تاثیرگذار در فرایند طراحی کاتالوگ دقت بسیار بالایی داشته باشید تا طراحی شما بتواند توانایی جذب مخاطب و تاثیرگذاری بر روی آن را نیز داشته باشد.
این موارد بسیار ساده و ابتدایی هستند! به عنوان مثال باید سعی کنید در طراحی کاتالوگ خود از رنگ های شاد و زنده، فونت درشت و خوانا، تصاویر جذاب و مناسب و... استفاده کنید تا بهترین تاثیر را دریافت کنید.
در این مقاله شما را با 3 نرم افزار حرفه ای برای طراحی کاتالوگ آشنا نمودیم که می توانید با بهره گیری از آن ها عموما طراحی های جذاب و منحصر به فردی را در زمینه کاتالوگ به همراه داشته باشید. اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را دارید می توانید در بخش نظرت تجربه شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها