به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۴۹۲۷۶

بیک زاده:مظاهری دروازه استقلال را بیمه کرد

بیک زاده:مظاهری دروازه استقلال را بیمه کرد
گروه ورزشی: هاشم بیک زاده پیشکسوت تیم استقلال با تمجید از عملکرد این تیم در دیدار برابر گل گهر سیرجان امیدوار است این روند در بازی دربی هم تکرار شود.

بازی استقلال و گل گهر را چطور ارزیابی می‌کنید؟
باید به محمود فکری و کادرفنی و همینطور بازیکنان تبریک گفت که در یک مسابقه دشوار برابر پدیده امسال لیگ برتر به برتری دست پیدا کردند. استقلال خوب بازی کرد و مزد زحماتش را هم گرفت که توانست در بازی خارج از خانه به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند. استقلال در این مسابقه روی نفوذ از جناحین و تحرک مهاجمان برنامه داشت و اگر فیلم بازی را ببینید با من هم نظر می‌شوید. تیم به این پیروزی نیاز داشت چون به صدر جدول صعود کردیم که اهمیت زیادی دارد و روحیه مضاعفی به بازیکنان برای بازی‌های آینده خواهد بود.

داوری چطور بود؟
داوری که مشکلی نداشت و ندیدم که سرمربیان دو تیم هم اعتراضی به صحنه‌ها داشته باشند اما از نظر خودم داور با حقیقی مهربان برخورد کرد. به نظرم او روی همان صحنه پنالتی اول باید اخراج می‌شد چون به غیر از او بازیکن دیگری در مسیر دروازه نبود و او فقط با کارت زرد جریمه شد که به نظرم باید اخراج می‌شد. نظر داور محترم است و هر چه بوده گذشته اما چطور خطای دانشگر کارت زرد داشت اما حقیقی اخراج نشد؟

مهدی قایدی هم گلزنی کرد؟
از گل مهدی قایدی خوشحال شدم چون بالاخره برای این فصل استارت زد و امیدوارم همینطور ادامه دارد باشد. در نیمه اول بازی درست و منظم دست استقلال بود اما در نیمه دوم آنها سوار بازی بودند و یکدست عمل می‌کردند. این بازی حتی می‌توانست با نتیجه تساوی به پایان برسد اما باعث خوشحالی است که تیم در این وهله برابر یکی از مدعیان صدرنشینی امتیاز کامل را دریافت کرد.

عملکرد مظاهری را چطور دیدید؟
او روز به روز نشان می‌دهد که لایق پیراهن استقلال است و دروازه با حضور او بیمه خواهد بود. مظاهری می‌تواند خیال کادرفنی تیم ملی را هم راحت کند و فیکس باشد. سیوهای او تماشایی بود و امیدوارم که عملکردش همچنان ادامه دارد باشد و از حضور او در ترکیب خوشنود باشیم.

دربی را چطور پیش بینی می‌کنید؟
استقلال الان صدر جدول است و یک بازی برابر آلومینیوم را هم پیش رو دارد و پس از آن به دربی می‌رود. به نظرم کادرفنی الان به دربی فکر نمی‌کند و دنبال این است که با تمام انرژی برابر آلومینیوم حاضر شود تا با کسب بهترین نتیجه به سمت دربی برود. حضور بازیکنان تأثیرگذاری مانند شیخ دیاباته می‌تواند با توجه به شرایط سخت دربی به تیم کمک کند. استقلال در این مسابقه دشوار که ۶ امتیازی است برای در دست داشتن کورس قهرمانی به شکست پرسپولیس نیاز دارد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها